کد خبر : 1718963 | 23 آبان 1399 ساعت 17:35 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیلیان تورام:

پسرم خودش درباره آینده تصمیم می گیرد

لیلیان توران، اسطوره فوتبال فرانسه می‌گوید که نقشی در تصمیم گیری پیرامون آینده پسرش یعنی مارکوس تورام نخواهد داشت.

پسرم خودش درباره آینده تصمیم می گیرد

به گزارش "ورزش سه"، پسر لیلیان تورام، مارکوس، وینگر مونشن گلادباخ طی یکی دو فصل اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داده و همین موضوع باعث شده که او مورد توجه تیم‌های بزرگی نظیر میلان، آرسنال، منچستر یونایتد و منچستر سیتی قرار گیرد.

 

لیلیان تورام حالا در مصاحبه ای می گوید که پسرش مارکوس، خودش درباره آینده تصمیم‌گیری می‌کند. او در این باره گفت: " باید اجازه داد که او خودش درباره آینده تصمیم‌گیری کند و بگوید که می خواهد چه کاری انجام دهد."

 

 

1543559

 

 

تورام در ادامه پیرامون کاهش سطح فوتبال ایتالیا نیز گفت: " فکر می‌کنم که فوتبال ایتالیا دیگر در همان سطح گذشته نیست. بهترین بازیکنان در ایتالیا بودند اما هم اکنون انگلیس پیشی گرفته است. در عین حال اگر زلاتان ابراهیموویچ هنوز می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد کند به این دلیل است که او در جوانی هم بازیکن فوق‌العاده ای بوده است. از نظر جسمی او مانند گذشته قدرتمند نیست اما فوتبال یک ورزش هوشمندانه است و زلاتان بسیار بازیکن باهوشی به حساب می آید.

 

شباهت آندره‌آ پیرلو و زین الدین زیدان در مربیگری؟ فکر نمی کنم پیرلو و زیدان سابقه یکسانی داشته باشند. پیرلو به تازگی کار خود را آغاز کرد در حالی که زیدان پس از سرمربیگری در تیم‌های پایه رئال مادرید به عنوان سرمربی تیم اصلی این تیم منصوب شد."

 

 

1542172

دیدگاه‌ها