کد خبر : 1719040 | 24 آبان 1399 ساعت 11:00 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

شهردار مصری: صلاح در عروسی برادرش کرونا نگرفت

شهردار شهر زادگاه محمد صلاح در مصر ادعاها درباره اینکه او به دلیل شرکت در مراسم عروسی برادرش در این کشور به کرونا مبتلا شده را نادرست خواند.

شهردار مصری: صلاح در عروسی برادرش کرونا نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، دیروز رسماً اعلام شد که محمد صلاح ستاره مصری لیورپول که برای پیوستن به اردوی تیم ملی کشورش به مصر سفر کرده به ویروس کرونا مبتلا شده است. ساعاتی بعد پاسخ تست دوم صلاح هم مثبت اعلام شد و به این ترتیب او حالا مجبور است به مدت 10 روز خود را قرنطینه کند.

 

گزارشهای بسیاری حاکی از این بود که صلاح در بدو ورود به مصر در جشن عروسی برادرش شرکت کرده. ادعا می شد که صلاح با توجه به تصاویر منتشر شده از این عروسی، پروتکلهای کرونایی را رعایت نکرده و به همین خاطر به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

1543699

 

اما شهردار شهر نجریج، شهر زادگاه محمد صلاح در مصر، که خود در مراسم عروسی شرکت داشته این ادعاها را رد کرد و گفت صلاح با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکلها در عروسی شرکت کرده و امکان ندارد در این مراسم عروسی به ویروس مبتلا شده باشد.

 

این در حالی است که در تصاویر منتشر شده صلاح در حالی دیده می‌شود که ماسک به چهره نداشته و به دیگران نزدیک شده و حتی در حال رقص با چندین نفر دیده می‌شود.

 

1543592

 

اما شهردار شهر زادگاه صلاح در گفتگو با گل مدعی شد: " همه چیزهایی که گفته شده نادرست است. در یک عروسی هیچکس دیگران را 5 بار بغل نمی کند. صلاح کلاً یک ساعت در مراسم عروسی شرکت داشت و خیلی هم محتاط بود. او هرگز ماسک را از صورتش برنداشت و تنها زمانی که می خواست عکس بگیرد ماسکش را برمی داشت. صلاح حالش خوب است و علائم ندارد. من با پدرش و عمویش صحبت کرده ام و این را می دانم".

 

 

دیدگاه‌ها