کد خبر : 1719142 | 24 آبان 1399 ساعت 18:55 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

هوگو لوریس:

پل پوگبا یکی از رهبران فرانسه است

هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه به حمایت از پل پوگبا پرداخته است.

پل پوگبا یکی از رهبران فرانسه است


به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در فصل جدید نیز هنوز قادر به ارائه توانایی های خود در ترکیب منچستریونایتد نبوده و عملکرد پرفراز و نشیب این هافبک فرانسوی انتقادات زیادی را به همراه داشته است. هوگو لوریس، دروازه بان باتجربه تیم ملی فرانسه در آستانه دیدار امشب کشورش مقابل پرتغال به حمایت از پل پوگبا پرداخته و او را یکی از رهبران اردوی فرانسه خطاب کرد.

 

1345641

 

هوگو لوریس گفت: "پل پوگبا با توجه به شرایطی که در عرصه باشگاهی تجربه می کند، کمی ریتم بازی خود را از دست داده است. پوگبا نیز مانند بازیکنانی چون آنتوان گریزمان و رافائل واران بر این شرایط غلبه کرده و به روزهای اوج خود بازخواهد گشت. ما پوگبا را برای رویارویی با چالش های پیش رو آماده می بینیم و پیراهن تیم ملی فرانسه از اهمیت زیادی برای این بازیکن برخوردار است.

 

پل پوگبا یکی از رهبران اردوی تیم ملی فرانسه بوده و او سابقه طولانی در تیم ملی دارد. پل پوگبا همچنین به خوبی می داند چگونه خصوصا در صورت بروز مشکلات و در مواقع لزوم سطح بالاتری از خود در ترکیب ارائه دهد. من اطمینان دارم پل پوگبا دوباره در دیدار مقابل تیم ملی پرتغال عملکرد خوبی از خود نشان می دهد."

دیدگاه‌ها