کد خبر : 1719156 | 24 آبان 1399 ساعت 20:39 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس فیگو و رد شایعه عجیب توافق با پرز

لوییس فیگو، ستاره سابق فوتبال پرتغال مدعی شد اخبار جدایی لیونل مسی از بارسلونا را با تعجب دنبال می کرد.

لوئیس فیگو و رد شایعه عجیب توافق با پرز


به گزارش "ورزش سه"، بیست سال قبل و در یکی از جنجالی ترین انتقال های تاریخ فوتبال، لوییس فیگو از بارسلونا راهی رئال مادرید شد. اخباری در گذشته مبنی بر این وجود داشت که مدیر برنامه لوییس فیگو با فلورنتینو پرز توافق کرده و در صورت تغییر تصمیم این بازیکن، او باید جریمه سنگینی پرداخت می کرده است که البته لوییس فیگو این شایعات را تکذیب می کند.

 

1537510

 

لوییس فیگو گفت: "من نمی دانم اگر به رئال مادرید نرفته بودم باید جریمه ای پرداخت می کردم یا خیر. من فقط یک روز پس از پیروزی فلورنتینو پرز در انتخابات با رئال مادرید قرارداد امضا کردم و هرگز قرارداد یا تعهد مدیر برنامه ام با فلورنتینو را ندیدم و از چنین موضوعی مطلع نبودم. گفته شد که قرار است در صورت تغییر در تصمیم من یک سال دستمزد همه ارکان باشگاه رئال مادرید را پرداخت کنم، اما چنین توافقی را هرگز ندیدم.

 

شرایط اخیر لیونل مسی؟ من اخبار مربوط به لیونل مسی و تلاش او برای ترک بارسلونا در تابستان امسال را مانند همه دوستداران فوتبال دیده و تعجب کردم. مسی دلایل و انگیزه های خود را برای تصمیم گیری خواهد داشت و من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. همه باشگاه ها می خواهند بازیکنی مثل مسی را داشته باشند، اما این به عواملی از جمله وضعیت مالی باشگاه، دستمزد و در نهایت نظر خود این بازیکن بستگی دارد، اما به طور کلی در زندگی اگر نخواهید در جایی بمانید، چیزی نمی تواند مانع شما شود."

دیدگاه‌ها