کد خبر : 1719196 | 25 آبان 1399 ساعت 08:20 | 19K بازدید | 4 دیدگاه

عباس زاده – نساجی؛ تقابل زودهنگام در هفته دوم

محمد عباس زاده که به تیم تراکتور ملحق شده خیلی زود بازی در برابر تیم سابق و البته دوست داشتنی خود یعنی نساجی را تجربه خواهد کرد.

عباس زاده – نساجی؛ تقابل زودهنگام در هفته دوم 

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور که در هفته نخست بازی ها و در مصاف با نفت مسجد سلیمان در خانه دو امتیاز حساس از دست داد در هفته پیش رو روز پنج شنبه در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر میهمان نساجی است؛ استادیومی که محمد عباس زاده در آن خاطره های زیادی دارد و با گل های متعدد و بی شمار خود موجب صعود نساجی به سطح اول فوتبال کشور بعد از 24 سال شد. در روزهایی که جواد نکونام هدایت تیم نساجی را برعهده گرفت محمد عباس زاده در میانه های راه از سایپا جدا شد و به نساجی پیوست تا با گل های خود موجب صعود تیم به لیگ برتر شود که این چنین هم شد. 

 

محمد عباس زاده فصل گذشته اما حضور پرفروغی در ترکیب نساجی نداشت؛ این مهاجم که این فصل هم دوست داشت یکی از مهره های کلیدی نساجی باشد در دوران پسا کرونا به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از ترکیب تیم دور شد و ابتدای فصل هم با وجود میل دوباره به حضور در ترکیب تیم مورد توجه قرار نگرفت تا جایی که بر خلاف میل باطنی به دنبال حضور در یک تیم جدید بود و در نهایت تراکتور را انتخاب کرد.  محمد عباس زاده حالا باید در اولین گام بازی در برابر تیم سابق خود را تجربه کند؛ نساجی. او با توجه به تمریناتی که در هفته های اخیر بصورت انفرادی برگزار کرده شرایط بدنی خوبی دارد و با توجه به نیاز تراکتور به مهاجم به نظر می رسد در بازی با نساجی برای دقایقی هم که شده در ترکیب تیم به میدان بیاید. یکی از دلایل امتیاز دهی تراکتور در بازی با نفت مسجد سلیمان نداشتن مهاجم چارچوب شناس در ترکیب تیم بود. 

 

نساجی این فصل به جای محمد عباس زاده – مهرداد بایرامی را به ترکیب اضافه کرده که در هفته نخست اگر چه گل نزد اما در خط حمله نساجی موثر و پرتلاش بود به خصوص در صحنه ای که موجب 10 نفره شدن تیم حریف شد.

دیدگاه‌ها