کد خبر : 1719227 | 25 آبان 1399 ساعت 12:13 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تست 4 نفر از 6 ملی پوش مثبت شد!

شوک کرونایی به تیم ملی شمشیربازی

اردوی تیم ملی شمشیربازی به دلیل مثبت شدن تست کرونای 4 ملی پوش لغو شد.

شوک کرونایی به تیم ملی شمشیربازی

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود بعد از مدت ها تعطیلی اردوی تیم ملی شمشیربازی از امروز به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شود و در همین راستا پیمان فخری، سرمربی این تیم 6 شمشیرباز را در اسلحه سابر دعوت کرده بود. 


این نفرات صبح دیروز تست PCR را پشت سر گذاشتند و قرار بود بعد از اعلام نتایج تست ها از امروز تمریناتشان استارت بخورد.


شب گذشته اما نتایج عجیبی از تست های شمشیربازان به دست فدراسیون رسید. تست 4 ملی پوش از 6 نفر حاضر در اردو مثبت اعلام شد! علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر و محمد فتوحی 4 نفری بودند که با تست مثبت خود مواجه شدند و به قرنطینه رفتند. 


فدراسیون نیز از آنجایی که نمی توانست اردو را با حضور دو نفر برگزار کند، به طور کلی این اردو را لغو کرد. البته مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف در این اردو حاضر نشده بود. 


پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی در این باره به ایسنا می گوید: «قبل از اینکه ملی پوشان تست بدهند با آنها صحبت کردیم و در مورد وضعیتشان سوال کردیم اما نه مشکلی داشتند و نه در این مدت با بیمار مبتلا به کرونا در ارتباط بوده اند. از این رو زمانی که تست کرونای آنها مثبت شد هم برای ما و هم برای  ملی پوشان شوکه کننده بود. چون هر کدام از آنها از نقاط مختلف ایران آمده بودند و در این مدت هم کنار  یکدیگر نبودند. مسئول آزمایشگاه به ما اعلام کرد چون خود آنها هم متعجب شده بودند، دو بار آزمایش بر روی تست ها انجام داده اند و پزشک به من اعلام کرد با توجه به بررسی ها احتمالا آنها اوج بیماری را پشت سر گذاشته اند و در اواخر آن هستند.»


طبق اعلام فخری بعد از یک هفته قرنطینه ملی پوشان دوباره تست می دهند تا در صورت منفی شدن جواب ها، اردوی تیم ملی با یک هفته تاخیر آغاز شود.

 

نویسنده: احمدرضا خلیلی

دیدگاه‌ها