کد خبر : 1719240 | 25 آبان 1399 ساعت 13:03 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

رابیو: فرانسه ثابت کرد تیم بزرگی است

آدریان رابیو هافبک یوونتوس بعد از پیروزی فرانسه مقابل پرتغال گفت از پست جدید خود در فرانسه راضی است و خروسها با این پیروزی شکست مقابل فنلاند را فراموش کردند.

رابیو: فرانسه ثابت کرد تیم بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، آدریان رابیو ستاره فرانسوی یوونتوس بعد از پیروزی 1-0 فرانسه مقابل پرتغال عملکرد تیمش را تحسین کرد و گفت با وجود اینکه توسط دیدیه دشان در پستی به خدمت گرفته می‌شود که به آن عادت ندارد ولی از وضعیتش در تیم ملی راضی است.

 

1543957

 

رابیو با اشاره به شکست 2-0 فرانسه در بازی دوستانه مقابل فنلاند که روز چهارشنبه گذشته اتفاق افتاد گفت فرانسوی‌ها می دانستند که باید با پیروزی در مقابل تیم قدرتمندی مثل پرتغال ثابت کنند که آن شکست یک اتفاق بوده است.

 

رابیو بعد از بازی دیشب در گفتگو با تلویزیون اکیپ گفت: " بعد از بازی فنلاند باید خودمان را ثابت می‌کردیم. ما در مقابل فنلاند اصلاً خوب نبودیم و در سطح خودمان بازی نکردیم. بازی با پرتغال یک بازی جدی و حساس بود و در نتیجه ما انگیزه بیشتری داشتیم".

 

1543958

 

ستاره یوونتوس در ادامه گفت: " من در سیستم 4-4-2 فرانسه در این بازی در سمت چپ بودم ولی تا حالا به بازی در پست وینگر عادت نداشتم. من بیشتر متمایل به مرکز بازی می‌کنم. در این بازی سعی می کردم توپ را بدست بیاورم و به جلو حرکت کنم. این پست برای متوقف کردن هافبکهای رقیب پست خوبی است. با اینکه به این پست عادت ندارم خوشحالم که به خوبی توانستم از پسش برآیم".

 

 

دیدگاه‌ها