کد خبر : 1719212 | 25 آبان 1399 ساعت 10:45 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: حریف بزرگی را بردیم، به بازیکنانم افتخار می‌کنم

دیدیه دشان سرمربی فرانسه بعد از پیروزی بر پرتغال از شاگردانش تمجید کرد و گفت کیلیان امباپه از بازی پس‌فردا مقابل سوئد به ترکیب فرانسه برخواهد گشت.

دشان: حریف بزرگی را بردیم، به بازیکنانم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه دیشب در شهر لیسبون به مصاف پرتغال رفت و با تک گل انگولو کانته موفق شد حریف قدرتمندش را 1-0 شکست دهد تا در صدر گروه 3 لیگ A از رقابتهای لیگ ملت‌های یوفا قرار بگیرد. فرانسه سه شنبه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف سوئد خواهد رفت.

 

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در پایان بازی ضمن ستایش از بازیکنانش گفت: " دیدن اینکه بازیکنان ما تا این حد آماده هستند واقعاً لذت بخش است. ما شایسته این پیروزی بودیم. هماهنگی تیم ما امروز فوق العاده بود و یک بازی باکیفیت را به نمایش گذاشتیم. ما به هدف مان رسیدیم چون هدف ما این بود که به عنوان صدرنشین این گروه به کارمان پایان دهیم. در بازی آخر هر اتفاقی بیفتد ما صدرنشین گروه باقی خواهیم ماند. رسیدن به اهداف همیشه لذت بخش است. من به بازیکنان مان واقعاً افتخار می کنم".

 

1543909

 

یکی از سوالات مهم خبرنگاران از دشان زمان بازگشت کیلیان امباپه بود. امباپه که به دلیل مصدومیت همسترینگ دو بازی تیم ملی فرانسه را از دست داده به گفته دشان از بازی روز سه شنبه مقابل سوئد به تیم ملی برخواهد گشت.

 

دشان در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت امباپه گفت: " امباپه در بازی مقابل سوئد برای ما بازی می‌کند. او مشتاق بازی برای فرانسه است و حالا آمادگی به میدان رفتن را دارد".

 

1543911

 

 

دیدگاه‌ها