کد خبر : 1719277 | 25 آبان 1399 ساعت 17:30 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترنت الکساندر آرنولد:

آداما انسان نیست؛ بازی مقابلش ترسناک است

مدافع لیورپول می گوید مقابل هیچ بازیکنی به اندازه آداما ترائوره احساس ضعف و ناتوانی نکرده است.

آداما انسان نیست؛ بازی مقابلش ترسناک است

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته آداما ترائوره ستاره اسپانیایی وولوز تبدیل به یک چهره درخشان در فوتبال انگلیس شد. سرعت بالا و به خصوص شرایط بدنی فوق العاده ترائوره او را نقل محافل ورزشی کرد و حالا دیگر کمتر کسی است که با آداما آشنایی نداشته باشد. او اخیرا توانست نخستین بازی رسمی خود برای تیم ملی اسپانیا را نیز انجام بدهد.

 

 

1544032

 

 

بدن بزرگ و عضلانی ترائوره باعث می‌شود مدافعین حریف زمانی که در مقابل او قرار می‌گیرند فرصت زیادی برای گرفتن بدن ترائوره و مانع شدن از ادامه حرکتش داشته باشند. اما در فصل گذشته به نظر می‌رسید متوقف کردن او به این روش روز به روز برای مدافعین سخت‌تر می‌شود و به همین علت بود که عده زیادی معتقد بودند او برای لغزنده شدن و فرار از دست مدافعین حریف به بدن خود روغن می مالد.

 

 

1544034

 

 

ترنت الکساندر آرنولد مدافع راست ارزشمند لیورپول نیز یکی از تحسین کنندگان آداماست و بازی مقابل او را دشوار و ترسناک می داند.

 آنها سه بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند و با این که لیورپول در هر سه بازی برابر ولوز به پیروزی رسیده اما الکساندر آرنولد می‌گوید که هیچ چیزی وجود ندارد که بتواند با سرعت ترائوره رقابت کند:« سبک تغییر جهت و سرعت گیری او شبیه انسان‌ها نیست. من هرگز در برابر کسی تا این حد احساس ناتوانی نداشته ام.»

 

 

1544035

 

 

آرنولد ادامه داد:« افرادی هستند که از شما سریع‌ترند و این اجتناب ناپذیر است اما شما می‌توانید خودتان را در موقعیت خوبی قرار دهید و با یک استارت وارد کورس شوید اما هیچ ترفندی در برابر آداما افاقه نمی‌کند. فصل گذشته را به خاطر دارم که آداما به آنفیلد آمد. او توپ را گرفت و به یکباره ناپدید شد. من هرگز تا پیش از آن، چنین چیزی ندیده بودم. او منحصر به فرد است.»

دیدگاه‌ها