کد خبر : 1719376 | 26 آبان 1399 ساعت 10:44 | 21.6K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: خاویر ماسکرانو بازنشسته شد

خاویر ماسکرانو ستاره آرژانتینی و بازیکن سابق بارسلونا و لیورپول در 36سالگی بازنشستگی خود را اعلام کرد.

رسمی: خاویر ماسکرانو بازنشسته شد

به گزارش"ورزش سه"، خاویر ماسکرانو ستاره کهنه‌کار فوتبال آرژانتین که سابقه بازی در تیمهای بزرگی مثل بارسلونا و لیورپول را داشت در 36سالگی بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد. ماسکرانو مدتی بود به کشورش آرژانتین بازگشته و در تیم استودیانتس بازی می کرد.

 

ماسکرانو به مدت هشت سال پیراهن بارسلونا را بر تن کرد و بیشترین موفقیتهای فوتبالی خود را در این دوره بدست آورد. او با بارسا دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد و پنج بار به قهرمانی در لالیگا رسید.

 

1544185

 

ماسکرانو در یک مصاحبه مطبوعاتی در محل باشگاه استودیانتس گفت: " امروز می‌خواهم رسماً اعلام کند که از فوتبال حرفه ای بازنشسته می‌شوم. می‌خواهم از این باشگاه تشکر کنم که به من فرصت داد تا فوتبالم را در آرژانتین به پایان برسانم".

 

ماسکرانو یکی از اسطوره های تیم ملی آرژانتین است و 147 بار پیراهن آلبی سلسته را به تن کرده است. او فوتبال خود را در باشگاه ریورپلاته این کشور آغاز کرده بود.

 

ماسکرانو سپس با ترک آرژانتین به انگلیس رفته و به مدت دو سال برای وستهام بازی کرد. خاویر سپس راهی لیورپول شده و در فینال مشهور استانبول که در سال 2007 بین لیورپول و آث میلان برگزار شد حضور داشت. ماسکرانو سپس هشت سال در بارسا بازی کرد و سپس راهی باشگاه چینی هوبی شد. او سپس به کشورش بازگشت و به استودیانتس ملحق شد.

 

1544186

 

باشگاه بارسلونا هم با انتشار یک توییت به بازنشستگی ماسکرانو واکنش نشان داد و نوشت: " برای میراثی که در دنیای فوتبال و به خصوص در بارسا باقی گذاشتی متشکریم ماسکرانو. تو همیشه یکی از ما خواهی بود".

 

دیدگاه‌ها