کد خبر : 1719405 | 26 آبان 1399 ساعت 13:06 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار به ژیرو: باید در چلسی بیشتر بازی کنی

دیدیه دشان سرمربی فرانسه به مهاجم این تیم اولیویه ژیرو هشدار داد تا زمانی که در باشگاهش بیشتر بازی نکند در تیم ملی به میدان نخواهد رفت.

هشدار به ژیرو: باید در چلسی بیشتر بازی کنی

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان سرمربی فرانسه که با پرسشهایی درباره علت بازی دادن به آنتونی مارسیال به جای اولیویه ژیرو در بازی اخیر فرانسه مواجه شده بود با هشداری ضمنی به این ستاره فرانسوی گفت تا زمانی که ژیرو در باشگاهش چلسی بیشتر بازی نکند احتمال بازی کردنش در تیم ملی کمتر خواهد بود.

 

1544230

 

ژیرو هفته گذشته در جریان دیدار دوستانه فرانسه مقابل فنلاند به میدان رفت تا صد و سومین بازی ملی اش را در کارنامه ثبت کند. اما روز شنبه در بازی مقابل پرتغال در لیگ ملت‌های یوفا دیدیه دشان به جای او آنتونی مارسیال را به عنوان مهاجم فیکس به میدان فرستاد.

 

دشان در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای فرانسه مقابل سوئد در مواجهه به سوال خبرنگاران درباره ژیرو گفت: " من ارنج تیم را طوری انتخاب می‌کنم که برای تیم ملی فرانسه بهترین انتخاب ممکن باشد. آنتونی که بازیکن خوبی است در آن بازی به ما اجازه داد عمق بیشتری در بازی مان داشته باشیم. اولیویه اول باید شرایطش در باشگاه را درست کند. او شهرت زیادی دارد ولی باید در ریتم بازی قرار بگیرد".

 

 

دیدگاه‌ها