کد خبر : 1719505 | 26 آبان 1399 ساعت 20:44 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو ژاردیم:

پیرلو باید از شانس خود در یوونتوس استفاده کند

لئوناردو ژاردیم، مربی سابق موناکو از آندره پیرلو خواسته تا از فرصت خود در یوونتوس استفاده بکند.

پیرلو باید از شانس خود در یوونتوس استفاده کند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امسال در تصمیمی متفاوت و عجیب با اخراج مائوریتسیو ساری، با آندره پیرلو به توافق رسید و هدایت این همه ستاره نامدار را به کسی سپرد که تا به حال هیچ تجربه ای در عرصه مربیگری در سطح حرفه ای نداشته است. اما لئوناردو ژاردیم این امر را در سالهای اخیر طبیعی دانسته و مدعی شد فوتبال ایتالیا در سالهای اخیر در رده ملی و باشگاهی پیشرفت کرده است.

 

1536649

 

لئوناردو ژاردیم گفت: "یوونتوس روی سرمربی جوانی شرط بندی کرده که تازه در آغاز مسیر کاری خود است. البته چندین باشگاه بوده اند که در این سال ها این راه را طی کرده اند و اغلب در عرصه مربیگری شاهد اخذ چنین تصمیماتی هستیم. پیام من برای پیرلو استفاده حداکثری از این شانس هدایت یک باشگاه بزرگ و درخشان در سطح بین المللی مانند یوونتوس است.

 

من فکر می کنم یوونتوس یک باشگاه بزرگ و در سطح کلاس جهانی است. فوتبال ایتالیا در سال های اخیر نه تنها در سطح ملی، بلکه در سطح قاره و با توجه به باشگاه های مهم خود عملکرد درخشانی داشته است. من در خاطر دارم که سال قبل در لیگ قهرمانان اروپا با بیانکونری روبرو شده و این تیم را به چالش کشیدم. ما دو مسابقه بسیار نزدیک و متعادل داشتیم و در پایان این یوونتوس بود که با توجه به تجربه خود به ویژه در دیدار برگشت و با رعایت جزئیات بیشتر، به دیدار نهایی فینال لیگ قهرمانان راه یافت."

دیدگاه‌ها