کد خبر : 1719550 | 27 آبان 1399 ساعت 08:23 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

شیراز میزبان دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان

فدراسیون هندبال در نظر دارد مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان در شیراز انجام شود.

شیراز میزبان دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان به میزبانی تهران با حضور ۱۲ تیم و در دو گروه انجام شد و در پایان این مسابقات تیم شهید شاملی و مس کرمان توانستند صدرنشین شوند. به گفته رییس سازمان لیگ هندبال دور برگشت این مسابقات قرار است به احتمال زیاد به میزبانی شیراز و از اواسط آذر استارت بخورد.

 

 هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرار است اوایل فروردین به میزبانی شیراز انجام شود و فدراسیون هندبال به همین سبب تصمیم گرفته تا شیراز میزبان دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال شود تا بتواند به آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات آسیایی جوانان برسد تا اگر کمبودها و مشکلاتی در خصوص برگزاری مسابقات وجود دارد در فاصله مانده تا مسابقات آسیایی رفع شود.

 

مراد کرمی رییس سازمان لیگ هندبال در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال مردان به ایسنا گفت: به احتمال زیاد قرار است مسابقات مردان از حدود ۲۰ آذر (شاید کمی زودتر یا دیرتر) به میزبانی شیراز انجام شود. البته هنوز انجام مسابقات در شیراز نهایی نشده ولی تلاش ما این است که مسابقات در شیراز برگزار شود. می خواهیم کادر و داوران شیراز برای میزبانی مسابقات جوانان آسیا آمادگی پیدا کنند و دوره‌ ببینند.

دیدگاه‌ها