کد خبر : 1719624 | 27 آبان 1399 ساعت 15:45 | 52.9K بازدید | 2 دیدگاه

رونالدو برزیلی و مسی بهترین تاریخند

بهترین مهاجمان دنیا از نظر ایگواین؛ رونالدو نیست!

گونسالو ایگواین بهترین مهاجم حال حاضر دنیا و بازیکن تاریخ فوتبال را معرفی کرد.

بهترین مهاجمان دنیا از نظر ایگواین؛ رونالدو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، گونسالو ایگواین در رئال مادرید بود که به سطح اول فوتبال دنیا معرفی شد و پس از شش سال بازی برای این تیم راهی ناپولی شد. او بعدها برای یوونتوس، میلان و چلسی نیز بازی کرد و اخیرا از یوونتوس راهی اینترمیامی تیم تحت مالکیت دیوید بکام شد.

ایگواین در رئال و یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم تیمی بود اما در معرفی بهترین مهاجمان دنیا نامی از فوق ستاره پرتغالی نبرد. احتمالا از نظر او رونالدو بهترین گلزن تاریخ رئال با 451 گل، در زمره مهاجمان شماره 9 قرار نمی گیرد.

 

 

1544515

 

 

ایگواین به "ESPN" گفت:« در حال حاضر از نظر من روبرت لواندوفسکی، ارلینگ هالند و کریم بنزما بهترین مهاجمان دنیا هستند. کریم سال هاست برای رئال در بالاترین سطح بازی می کند و 12 سال است افت نداشته. لواندوفسکی هم در هر بازی بوی گل می دهد و همیشه گل می زند و باعث برنده شدن تیمش می شود. ارلینگ هالند نیز مرا بسیار شگفت زده کرده و برای او آینده درخشانی متصورم. در سال های اخیر هم خوب های زیادی داشته ایم. لوئیس سوارز، لواندوفسکی، کاوانی، بنزما، داوید ویا و زلاتان.»

 

 

1530668

 

 

بهترین بازیکن تاریخ:« برای من رونالدو برزیلی همیشه بهترین بوده و خواهد بود. عاشق سبک بازی اش بودم و همیشه سعی می کردم از او تقلید کنم. لیونل مسی هم جادویی است. او با یک استعداد ناب و خالص متولد شده و بدون تلاش اضافی، همواره بهترین بوده است. کاری که دیگران به زحمت و با تلاش زیاد انجام می دهند را لئو به راحتی انجام می دهد.»

 

 

1173275

دیدگاه‌ها