کد خبر : 1719638 | 27 آبان 1399 ساعت 16:25 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

مسی علیه یک طلسم قدیمی در مصاف آرژانتین-پرو

لیونل مسی باید طلسمی قدیمی را در بازی بامداد فردا برابر پرو بشکند.

مسی علیه یک طلسم قدیمی در مصاف آرژانتین-پرو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین آماده می شود تا در اولین ساعات فردا در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی به مصاف پرو برود. لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سلسته نیز نگرانی ها بابت مصدومیت لیونل مسی را برطرف کرد و گفت او مشکلی برای این بازی نخواهد داشت.

 

 

1544533

 

 

با وجود نگرانی‌ها بابت مصدومیت مسی از ناحیه قوزک پا او روز جمعه در بازی مقابل پاراگوئه که با تساوی 1-1 به پایان رسید شرکت داشت و در نیمه دوم یک گل هم به ثمر رساند که مردود اعلام شد. مسی در بازی فردا صد و چهل و دومین بازی ملی اش را انجام می‌دهد.

 

در این جدال حساس، مهاجم آرژانتینی به دنبال گلزنی مقابل پرو است تا به آمار بد خود در این زمینه پایان دهد. تیم ملی آرژانتین پس از تساوی 1-1 مقابل پاراگوئه می خواهد دوباره به روند پیروزی های خود برگردد.

 

 

1544534

 

 

این دیدار یک چالش قدیمی برای لیونل مسی محسوب می شود. کاپیتان آلبی سلسته در پنج بازی که مقابل پرو در انتخابی جام جهانی بازی کرده، هرگز نتوانسته دروازه این تیم را باز کند. البته این اتفاق در رقابت های دیگر رخ داده است مانند کوپا آمه‌ریکا 2007.

فوق ستاره آرژانتینی همچنین می خواهد دوباره برای تیم ملی کشورش در جریان بازی گلزنی کند. آخرین باری که مسی گلی به ثمر رسانده که از روی نقطه پنالتی نبوده است به پانزدهم نوامبر 2019 در دیدار دوستانه برابر برزیل برمی گردد.

دیدگاه‌ها