کد خبر : 1719716 | 28 آبان 1399 ساعت 01:05 | 45.8K بازدید | 14 دیدگاه

اسپانیا 6-0 آلمان: شاید وقت رفتن رسیده آقای لوو

اسپانیا با نمایشی جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 6-0 آلمان را شکست بدهد.

اسپانیا 6-0 آلمان: شاید وقت رفتن رسیده آقای لوو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیز انریکه که برای رسیدن به مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا به پیروزی نیاز داشتند، با ارائه نمایشی درخشان توانستند با 6 گل تیم ملی آلمان را شکست بدهند. 

اسپانیا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 6 به گل اول برسد اما واکنش خوب مانوئل نویر روی ضربه آزاد سرخیو راموس، دروازه ژرمن ها را بسته نگه داشت.

دو دقیقه بعد نوبت آلمانی ها بود که اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه میزبان ایجاد کردند اما حضور به موقع پائو تورس، مانع از گلزنی لروی سانه شد.

مصدومیت سرخیو کانالس باعث شد تا لوئیز انریکه در دقیقه 12 اولین تعویضش را انجام بدهد و فابین روئیز را به زمین بفرستد. شش دقیقه بعد همین بازیکن پایه گذار گل اول لا روخا شد. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال بلند فابین روی تیر دوم به آلوارو موراتا رسید و ضربه سر قدرتمند او به گوشه دروازه نویر رفت.

 

1544650

 

در دقیقه 21 اسپانیا بار دیگر صاحب موقعیت شد و روی پاس فران تورس، رودری می توانست دروازه را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری اسپانیایی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 30، روی پاس در عمق خوب کوکه، فران تورس با نویر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما باز هم این دروازه بان آلمان بود که واکنش بهتری داشت و دروازه تیمش را نجات داد.

تلاش اسپانیایی ها برای رسیدن به گل دوم سرانجام در دقیقه 33 به ثمر نشست و فران تورس حساب کار را 2-0 کرد. ابتدا این فابین روئیز بود که روی ارسال گایا، با ضربه سر توپ را به تیر دروازه کوبید. توپ برگشتی مقابل فران تورس قرار گرفت و او هم با یک ضربه والی تماشایی، کار را تمام کرد.

 

1544651

 

حملات اسپانیا بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 38، این تیم به گل سوم رسید. این بار هم روی یک ضربه کرنر بود که ارسال کوکه با ضربه سر دیدنی رودری، تبدیل به گل سوم رسید.

چند دقیقه بعد سرخیو راموس از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به اریک گارسیا داد تا دومین تعویض اسپانیا هم در نیمه اول انجام شود.

در نهایت در این نیمه موقعیت خاص دیگری رخ نداد و اسپانیایی ها با برتری 3-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم اسپانیا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، دنی اولمو با یک فرار خوب، در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی نتوانست نویر را مغلوب کند.

اما انتظار اسپانیایی ها برای رسیدن به گل چهارم چندان طول نکشید و آنها در دقیقه 55 اختلاف را به افزایش دادند. روی یک حمله سریع بود که فران تورس با پاس گایا در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم، گل چهارم را به نام خود ثبت کرد.

 

1544652

 

دقایقی بعد لوو دست به تعویض زد و نویهاوس و والداشمیت را به جای سانه و گورتسکا به زمین فرستاد اما این اسپانیا بود که همچنان بر بازی تسلط داشت و می توانست در دقیقه 63 به گل برسد اما این بار ضربه فران تورس راهی به چهارچوب دروازه آلمان پیدا نکرد.

اما سرانجام در دقیقه 71 تورس توانست هت تریکش در این دیدار را کامل کند. روی یک حرکت تیمی عالی بود که تورس با پاس فابین روئیز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای راست دقیق توپ را به گوشه دروازه نویر فرستاد.

در ادامه این تیم میهمان بود که برای کم کردن از فاجعه شکست پیش کشید اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند.

در مقابل این اسپانیا بود که در دقیقه 89 به گل ششم رسید. این بار هم گایا بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس هوشمندانه او را اویارسابال تبدیل به گل کرد تا اسپانیا در این دیدار جذاب به پیروزی 6-0 برسد.

دیدگاه‌ها