کد خبر : 1719797 | 28 آبان 1399 ساعت 13:40 | 24.3K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای سان

منچسترسیتی ژانویه برای جذب مسی پیشنهاد می‌دهد

روزنامه سان مدعی شد منچسترسیتی در ماه ژانویه رسماً برای خرید لیونل مسی به باشگاه بارسلونا پیشنهاد ارسال خواهد کرد.

منچسترسیتی ژانویه برای جذب مسی پیشنهاد می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه انگلیسی سان، باشگاه منچسترسیتی که امسال تابستان برای جذب مسی تلاش کرد ولی نتوانست او را از بارسا جدا کند مصمم است همزمان با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه به تلاشهای خود شدت بخشد. بر اساس این گزارش سیتی در ماه ژانویه با پیشنهادی رسمی به سراغ بارسلونا خواهد رفت.

 

1544771

 

در تابستان جاری مسی با ارسال یک بوروفکس به باشگاهش اعلام کرد قصد جدایی دارد ولی بعد از چندین روز تنش سرانجام اعلام کرد چون مایل نیست باشگاهش را به دادگاه و پروسه حقوقی بکشاند تصمیم گرفته در کاتالونیا ماندگار شود. در همان زمان از منچسترسیتی به عنوان مهمترین نامزد جذب ابرستاره آرژانتینی نام برده می شد.

 

با توجه به اینکه رابطه مسی و بارسا همچنان سرد است و باشگاه کاتالان به شدت به منابع مالی نیاز دارد منچسترسیتی بیش از پیش به امکان جذب مسی امیدوار شده است.

 

1544769

 

سان می‌گوید مدیران منچسترسیتی حالا مصمم هستند با شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیشنهاد جذابی به بارسلونا ارائه بدهند و با توجه به وضعیت بد مالی باشگاه امیدوارند این پیشنهادشان با موافقت مواجه شود. این اقدام سیتی پیامی مثبت برای پپ گواردیولا هم هست و می‌تواند او را برای تمدید قراردادش با سیتی اقناع کند.

 

 

دیدگاه‌ها