کد خبر : 1719868 | 28 آبان 1399 ساعت 17:49 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

ریچارلیسون:

ضربه کاوانی از عمد نبود

ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی برزیل به دفاع از ادینسون کاوانی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل در بامداد امروز با دو گل اوروگوئه را مغلوب کرد و ریچارلیسون نیز یکی از گل های تیمش را به ثمر رسید. اما در اواخر بازی کاوانی، مهاجم مشهور اوروگوئه با تکلی خشن ریچارلیسون را متوقف کرده و البته از زمین هم اخراج شد. حالا مهاجم برزیلی اورتون این صحنه را در فوتبال طبیعی دانسته و معتقد است کاوانی عمدی برای خطا کردن نداشته است.

 

1544830

 

ریچارلیسون گفت: "این صحنه تنها درگیری بر سر توپ بود و البته کاوانی رفتاری تند و احمقانه نشان داد، اما ممکن بود پای من بشکند. اما من فکر نمی کنم کاوانی از قصد ضربه زد، او برای تصاحب توپ آمده بود و وقتی نتوانست توپ را بگیرد به پای من ضربه زد، اما این صحنه ای عادی در فوتبال است.

 

گلزنی برابر اوروگوئه؟ از لحظه ورود به زمین، به پوشیدن این پیراهن افتخار می کنم و امیدوارم عملکرد خوبی ارائه دهم. من در تیم ملی پیشرفت زیادی داشته ام، اما احساس می کنم هر روز این روند در حال افزایش است. من همه کار برای رقم زدن داستانی تماشایی در پیراهن تیم ملی برزیل خواهم کرد. در مقابل ونزوئلا که یک تیم دفاعی بود، تیته بازیکنی می خواست که قادر به یافتن فضا باشد. در این دیدار من توانستم در کناره ها بازی کنم. البته من هیچ تفاوتی قائل نبوده و برای انجام هر نقشی که تیته ترجیح می دهد آماده خواهم بود."

 

1544829

دیدگاه‌ها