کد خبر : 1719929 | 28 آبان 1399 ساعت 23:45 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

داوید دخیا:

در منچستر‌یونایتد حس می کنم در خانه ام هستم

داوید دخیا، دروازه بان منچستر یونایتد از حضور در این تیم ابراز رضایت کرد.

در منچستر‌یونایتد حس می کنم در خانه ام هستم

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا در سال 2011 با نظر سر الکس فرگوسن از اتلتیکو مادرید به منچستریونایتد پیوست. او طی این مدت همواره تلاش کرد که خود را به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان دنیا معرفی کند و البته جانشین بسیار خوبی برای گلر اسطوره ای شیاطین سرخ یعنی ادوین فن درسار باشد.

 

دروازه بان اسپانیایی که طی این مدت همواره به اردوی لاروخا نیز دعوت شده از حضور در منچستریونایتد ابراز رضایت کرده و می گوید: " اینجا بودن بسیار عالی است و صادقانه بگویم من در منچستریونایتد احساس می کنم که در خانه ام هستم. من هنوز همان فرد گذشته هستم اما اکنون بالغ تر شده ام. من به یک باشگاه بزرگ، با زبان، فرهنگ و همه چیز متفاوت نقل مکان کردم و بالغ تر شده ام."

 

 

1515119

 

 

دخیا در ادامه گفت: " من فکر می‌کنم که شما از اشتباهات گذشته خود درس می گیرید. زندگی شرایط دشواری برای شما ایجاد می‌کند و شروع به بالغ شدن می کنید. شما از آنها یاد می گیرید، مخصوصاً از اوقات بد و من فکر می کنم این زندگی است. سال ها گذشته است. اوقات خوب و بدی وجود داشته اما اکنون من خوب کار می کنم.

 

من مشتاقانه منتظر آینده ای هستم که امیدوارم سالهای بیشتری ادامه داشته باشد.  حضور در چنین باشگاهی و در این سطح برای چندین سال آسان نیست بنابراین من به این موضوع افتخار می کنم. "

دیدگاه‌ها