کد خبر : 1719971 | 29 آبان 1399 ساعت 12:18 | 18.2K بازدید | 3 دیدگاه

پرسپولیس و صنعت نفت؛ درگیر یک نتیجه تکراری

چهار دیدار اخیر پرسپولیس و صنعت نفت با نتیجه تکراری یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسیده است.

پرسپولیس و صنعت نفت؛ درگیر یک نتیجه تکراری

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر، روز شنبه تیم های پرسپولیس و صنعت نفت در شرایطی به مصاف هم می روند که شاگردان گل محمدی به دنبال دشت نخستین 3 امتیاز خود از لیگ بیستم هستند.


شاگردان سیروس پورموسوی که با پنجره بسته به مصاف پیکان رفتند، گام اول را محکم برداشته و توانستند با بریس طالب ریکانی، به بازی برگردند و 3 امتیاز اول خود را کسب کنند. دیروز نیز پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شد تا کادرفنی بتواند با دست پر به مصاف مدافع قهرمانی برود.


اما نکته جالب درخصوص دیدار این دوتیم، نتایج تکراری پرسپولیس و صنعت نفت در 4 تقابل پیشین دو تیم بوده است. در دیدارهای اخیر، دو تیم در هر بازی که به مصاف هم رفتند، یک نتیجه تکراری برای دو تیم به دست آمد و آن پیروزی یک بر صفر پرسپولیس بود.


در دیدار برگشت لیگ هجدهم، دو تیم در تهران به مصاف هم رفتند. در آن مسابقه علی علیپور روی پاس بودیمیر، توانست تک گل بازی را وارد دروازه محمد دریس کند. البته علیپور در آن مسابقه یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد. 


در مسابقه رفت لیگ نوزدهم نیز سرخپوشان با یک گل به برتری رسیدند. این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با تک گل محمدحسین کنعانی زادگان به سود پرسپولیس به پایان رسید.


سپس دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. آن دیدار که در تهران برگزار شد، با تک گل ترابی به سود پرسپولیس تمام شد. در مسابقه برگشت لیگ نوزدهم نیز، دو تیم در آبادان در برابر یکدیگر صف آرایی کردند که آن بازی را شاگردان گل محمدی با تک گل احمد نوراللهی برنده شدند.


پس از 4 دیداری که دو تیم به مصاف هم رفتند و با نتیجه تکراری یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید، اکنون شاگردان پورموسوی به دنبال شکستن این رکورد سرخپوشان هستند. دیدار دو تیم شنبه اول آذر و از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها