کد خبر : 1719972 | 29 آبان 1399 ساعت 12:20 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

استیو نیکول

لیورپول به سرخیو راموس نیاز ندارد

ستاره سابق لیورپول با اشاره به شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به مرسی‌ساید می‌گوید راموس در حال افول است و لیورپول به او نیاز ندارد.

لیورپول به سرخیو راموس نیاز ندارد

به گزارش "ورزش سه"، استیو نیکول ستاره سابق خط دفاعی لیورپول در دهه هشتاد میلادی می‌گوید مرسی‌سایدی‌ها با اینکه در مرکز خط میانی با مشکل جدی مواجه هستند و به دنبال جذب یک مدافع می‌گردند ولی بر خلاف شایعات، لیورپول نیازی به سرخیو راموس ندارد چرا که ستاره رئال مادرید و اسپانیا پا به سن گذاشته و در حال افول است.

 

این ستاره سابق لیورپول می‌گوید راموس 34ساله در حال حاضر به کار لیورپول نمی‌آید و این تیم تنها در صورتی در ماه ژانویه به سراغ او خواهد رفت که در جذب گزینه‌های بهتر ناتوان مانده و چاره دیگری نداشته باشد.

 

1544377

 

یورگن کلوپ بعد از مصدومیت ویرژیل فن دایک ستاره خط دفاعی اش از جو گومز به جای او در مرکز خط دفاعی استفاده می کرد ولی گومز هم مصدوم شد تا حالا لیورپول در مرکز خط دفاعی با مشکلی بزرگ مواجه شود.

 

ستاره سابق لیورپول در این باره گفت: " اگر مصدومیت فن دایک خیلی طول بکشد و جو گومز هم مشکل داشته باشد باشگاه به سراغ کسی مثل اوپامکانوی 21ساله می‌رود که هنوز یک دهه دیگر فرصت بازی دارد. ولی اگر خرید او ممکن نباشد کلوپ به سراغ گزینه‌های بعدی لیستش می‌رود".

 

1536961

 

استیو نیکول در ادامه گفت: " راموس فقط برای یکی دو فصل خوب است و البته به نظر من او تا حدودی در افول قرار دارد. البته راموس بدترین خرید ممکن نخواهد بود و کارش را انجام خواهد داد. اما فراموش نکنید که راموس خودش همین امروز مصدوم است و مشکل همسترینگ دارد".

 

 

 

دیدگاه‌ها