کد خبر : 1719990 | 29 آبان 1399 ساعت 13:57 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

بسکتبالیست‌های روس و آمریکایی در لیگ بانوان!

بازیکن آمریکایی تیم نارسینا امروز برای نخستین بار در ترکیب این تیم در لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر بسکتبال بانوان در حالی این روزها به صورت متمرکز در تهران پیگیری می شود که از اتفاقات ویژه این رقابت ها می توان به حضور دو بازیکن خارجی در ترکیب یکی از تیم های لیگ برتری اشاره کرد. 


تیم نارسینا که با هدایت ندا عسگرنیا در لیگ برتر حاضر شده، در اقدامی جالب توجه دو بازیکن با ملیت های آمریکایی و روسی را به خدت گرفته است. 


امروز برای اولین در جریان دیدار این تیم مقابل ستاد گاز "شوماری هریس" بازیکن آمریکایی نارسینا دقایقی کوتاهی در کوارتر اول به میدان رفت و دو امتیاز هم برای تیمش کسب کرد. 

 

 

 

1544989

 


هریس که با شماره دو برای نارسینا به میدان رفته و در پست گارد راس بازی می کند، سابقه بازی در لیگ‌های ایالات متحده، اسپانیا و یونان را هم دارد.


یکاترینا، دیگر بازیکن خارجی نارسینا است که ملیت روسی دارد و سابقه بازی در لیگ‌های مختلف جهانی و همراهی تیم پنج نفره بسکتبال روسیه و تیم‌های سه نفره آن را هم در کارنامه خود دارد.


این بازیکن بلندقامت البته به واسطه ازدواج با یک مرد ایرانی دارای پاسپورت ایرانی هم هست و با فامیلی فولادوند شناخته می شود. 


به نظر می رسد حضور این دو بازیکن خارجی در ترکیب نارسینا، تیم های دیگر حاضر در لیگ برتر بسکتبال بانوان را هم تشویق کند که از بازیکنان خارجی در ترکیب تیم خود استفاده کنند.

دیدگاه‌ها