کد خبر : 1720187 | 30 آبان 1399 ساعت 16:03 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

سه ملی پوش بر روی نیمکتهای فولاد و استقلال

ترکیب استقلال و فولاد اعلام شد که نکته جالب حضور 3 بازیکن ملی پوش بر روی نیمکت دو تیم است.

سه ملی پوش بر روی نیمکتهای فولاد و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و فولاد حساس ترین دیدار هفته دوم رقابت های لیگ برتر را از دقایقی دیگر آغاز خواهند کرد تا دو تیم با انگیزه های فراوان ولی متفاوت، در برابر یکدیگر صف آرایی کنند.


ترکیب دو تیم نیز ساعتی پیش از شروع مسابقه اعلام شد که نکته جالب، حضور 3 بازیکن ملی پوش دو تیم در لیست ذخیره های استقلال و فولاد است که در این دیدار باید کار را از روی نیمکت آغاز کنند.


رشید مظاهری سنگربان آبی ها که از دیروز زمزمه های زیادی مبنی بر حضور فیکس او در بازی مقابل فولاد شنیده می شد، در این بازی با تصمیم محمود فکری بر روی نیمکت قرار گرفته تا سیدحسین حسینی همچون دیدار نخست مقابل مس رفسنجان، در درون دروازه آبی پوشان حضور داشته باشد.


در سوی مقابل نیز، مجتبی نجاریان مدافع راست جوان و آینده دار فولاد و ساسان انصاری مهاجم باتجربه تیم نکونام نیز با تصمیم این سرمربی، کار را از روی نیمکت آغاز می کنند. 


نجاریان و انصاری که به آخرین اردوی تیم ملی ایران نیز دعوت شدند، به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستند در دیدار دوستانه مقابل بوسنی حضور داشته باشند و اکنون با پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه، به شرایط بازی رسیده اند ولی با تصمیم سرمربی فولاد، در ترکیب اصلی جایی ندارند تا در صورت صلاحدید نکونام، در ادامه بازی به میدان بیایند.

دیدگاه‌ها