کد خبر : 1720259 | 30 آبان 1399 ساعت 19:44 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

از ماشین سازی در آینده بیشتر خواهید شنید

اخباری: بازی با ذوب آهن یکطرفه بود

ماشین در هفته دوم رقابت های لیگ برتر برابر ذوب آهن در حالی که با یک گل از حریف پیش بود در نهایت به تساوی و یک امتیاز مسابقه رسید.

اخباری: بازی با ذوب آهن یکطرفه بود

به گزارش "ورزش سه" سعید اخباری مربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره این بازی گفت:" تبریک می گویم به بازیکنان تیممان که جانانه جنگیدند. شناخت خوبی از ذوب آهن داشتیم . طبق برنامه و استراتژی روی نقاط ضعف و قوت این تیم به خوبی کار کرده بودیم."


او افزود:"  خیلی زود به اتفاقی که دلخواهمان بود رسیدیم اما در بازی هایی که حریف در همان دقایق ابتدایی ده نفره می شود شرایط سخت تر می شود. ما با حوصله به یک گل رسیدیم اما روی یک غفلت گل خوردیم."


اخباری در ادامه گفت:" جوان هایی در تیم ما هستند که آینده خیلی خوبی دارند. ماشین سازی تیمی است که هشتاد درصد آن تغییر کرده و خیلی تازه برای فصل جدید جمع شده است. یکسری بازیکنان جویای نام به تیم ما آمدند که در آینده بیشتر از آن ها و تیم خواهید شنید. ماشین سازی کادرفنی و بازیکنان جوانی دارد و امروز هرچه در توان داشتند گذاشتند و مطمئن هستیم که شرایط تیم روز به روز بهتر خواهد شد.


مربی ماشین سازی درباره داوری بازی هم گفت:"  جا دارد یک تبریک به داور بازی آقای حاج ملک بگویم که قضاوت بسیار شجاعانه ای داشت.  او خیلی آماده است در همه صحنه ها حضور داشت . تیم داوری امروز عملکرد خوبی داشت و به آن ها تبریک می گویم."


اخباری در ادامه درباره گلی که ماشین سازی خورد گفت:" در یک تیم همه در گل های به ثمر رسیده و خورده سهیم هستند. خط دفاعی ما ضعفی در این مسابقه نداشت. این یک بازی کاملا یکطرفه بود. از دقیقه یک روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردیم و با توجه به شرایط بازی ذوب آهن نتوانست موقعیت چندانی به وجود بیاورد که این توان بالای بچه های ما را نشان می دهد. آن ها توانستند خودشان را از دقیقه یک به ذوب آهن تحمیل کنند .خط دفاع ما هیچ مشکلی نداشت و گلی که خوردیم روی غفلت همگانی بود. خط دفاعی را مقصر نمی دانیم و  بیشتر کار می کنیم وقت بیشتری می گذاریم تا شرایط بهتر شود. تازه هفته دوم است . با توجه به بضاعت مالی که تیم داشته تیم خوبی بسته شده است مطمئن باشید در آینده بهتر و بهتر خواهد شد."

دیدگاه‌ها