کد خبر : 1720345 | 01 آذر 1399 ساعت 11:56 | 75.9K بازدید | 2 دیدگاه

چرا قاسمی نژاد به سمت فکری رفت؟

در پایان بازی فولاد – استقلال محمد قاسمی نژاد به سمت محمود فکری رفت تا به او خسته نباشید بگوید اما حرف هایی را شنید که باورش برایش کمی سخت بود.

چرا قاسمی نژاد به سمت فکری رفت؟ 

به گزارش "ورزش سه"، محمد که خوب می دانست محمود فکری از شکست در دقایق پایانی خیلی ناراحت است در برابر این حرف ها لبخند تلخی زد و راهش را گرفت و رفت امایکی از دوربین ها تصاویر و حرف هایی که سرمربی تیم استقلال زد ثبت کرد و به سرعت این دیدار و این مکالمه کوتاه پخش شد.

محمد قاسمی نژاد که بازیکن اهل بابل تیم فولاد خوزستان بشمار می رود در دوره اول حضور محمود فکری در نساجی شاگرد این مربی بوده و به همین بهانه در پایان بازی به سمت سرمربی سابق خود رفت تا به او خسته نباشید بگوید که ای کاش این کار را انجام نمی داد؛ هر چند که اصلا پیش بینی نمی کرد چنین حرف هایی را بشنود.

محمد قاسمی نژاد روز گذشته یکی از یازده مرد اصلی جواد نکونام در بازی با استقلال بود و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. تعویض دقیقه 93 او هم یک تعویض برای اداره بازی بود، چرا که جواد از عملکرد این بازیکن رضایت کامل داشت. این بازیکن پیش از حضور در تیم فولاد در شهر خودرو بازی می کرد. بازی در تیم های مازنی نساجی و خونه به خونه هم در کارنامه او دیده می شود.

 

نویسنده: مهرداد شاملو

دیدگاه‌ها