کد خبر : 1720444 | 01 آذر 1399 ساعت 18:20 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

نامه سرگشاده مشاور سابق گریزمان برای مسی و کومان

اریک اولاتس، مشاور سابق آنتوان گریزمان به جنجال های به پا شده در روزهای اخیر و اظهارات رونالد کومان و لیونل مسی واکنش نشان داد.

نامه سرگشاده مشاور سابق گریزمان برای مسی و کومان

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش مشاور سابق آنتوان گریزمان یعنی اریک اولاتس در اظهار نظری جنجالی مدعی شد که دلیل عدم موفقیت ستاره فرانسوی در بارسلونا لیونل مسی بوده است و به نوعی انگشت اتهام را به سمت فوق ستاره آرژانتینی نشان داد؛ موضوعی که حتی با واکنش لیونل مسی نیز همراه بود و او چند روز پیش هنگام رسیدن به فرودگاه بارسلونا در پاسخ به سوالی در این باره گفت: " از این که من را مقصر همه مشکلات باشگاه می دانند خسته شده ام."

 

این در حالی است که سرمربی هلندی بارسلونا یعنی رونالد کومان نیز از صحبت های اولاتس با لفظ مزخرف یاد کرده بود.

 

حالا اما در همین ارتباط اولاتس یک بار دیگر و با نامه ای که مارکا آن را منتشر کرده به حواشی اخیر واکنش نشان داده و می‌گوید: " با توجه به اظهار نظرهای مختلف ناشی از اختلافات بین لیونل مسی و آنتوان گریزمان و اظهارات رونالد کومان، می خواهم از طریق این نامه سرگشاده در مارکا اظهار نظر کنم تا یک سری نکات را روشن کرده باشم. امیدوارم با این نامه به موضوع پایان دهم.

 

 

1543277

 

 

اولاً، می خواهم کاملاً روشن کنم که آنتوان گریزمان هرگز مرا در مورد این موضوع آگاه نکرده است.  نظراتی که من در فرانس فوتبال دادم بر اساس شرایطی بود که در طول فصل گذشته توسط رسانه های مختلف مطرح شد.  من می فهمم که نظرات من ذهنی است و حتی ممکن است اشتباه کنم.  به همین خاطر تنها من مسئول هستم.

 

در پاسخ به نظرات رونالد کومان، مربی بارسلونا، که این موضوع را مزخرف عنوان کرد، من می فهمم که او از باشگاه و بازیکنان خود دفاع می کند اما در دو مورد دقیق نیست.  یکی وقتی او در مورد توصیف رابطه من و گریزمان در مورد من به عنوان یک فرد به دنبال پول صحبت می کند.  هیچ وقت رابطه قراردادی بین ما نبود. من مدیر برنامه او نبودم.  من مشاور فنی وی بودم اما معتقدم این امر به من مشروعیت می دهد تا بدون نیاز به اجازه کسی نظر خود را بیان کنم.

 

 

1545634

 

 

او همچنین می گوید از زمان ورودش مشکلی بین بازیکنان ندیده است.  اکثر این مشکلات در فصل گذشته زمانی اتفاق افتاد که او مربی نبود.  با آگاهی از اینکه قربانی تمام این اتفاقات آنتوان گریزمان است، من صمیمانه از این امر پشیمانم و متاسفم.  این آخرین نظر من درباره این موضوع خواهد بود. فصل خوبی داشته باشید."

دیدگاه‌ها