کد خبر : 1720630 | 02 آذر 1399 ساعت 12:50 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندس: همان پنالتی اول را باید گل می‌کردم

برونو فرناندس که در دیدار یونایتد و وست برامویچ پنالتی خود را بار اول از دست داد و در تکرار ضربه به گل تبدیل کرد می‌گوید از اینکه پنالتی اولش به گل تبدیل نشده ناراحت است.

فرناندس: همان پنالتی اول را باید گل می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در مصاف با وست برامویچ موفق شد با تک گل برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی حریفش را 1-0 شکست دهد. اما زمانی که فرناندس پشت توپ ایستاد پنالتی او ابتدا توسط سم جانستون دروازه بان حریف دفع شد اما به حکم داور پنالتی تکرار شد تا او این بار دروازه وست برامویچ را باز کند و ششمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر را به ثمر برساند.

 

1545971

 

داور بازی دیوید کوت بعد از مهار پنالتی اول فرناندس اعلام کرد که دروازه بان وست برامویچ پیش از زدن ضربه از خط دروازه جلوتر آمده. او بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به تکرار پنالتی داد. فرناندس این بار اشتباه نکرد و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

 

1545970

 

فرناندس در پایان بازی اما از خودش به دلیل گل نکردن ضربه اول انتقاد کرد و گفت: " جالب نبود. من باید همان اولی را گل می‌کردم. مهم نیست که دروازه بان از خط جلو آمده یا نه. من باید توپ را گل می‌کردم. بله پنالتی دوم را گل کردم ولی همان اولی را باید گل می‌کردم. در حال حاضر مهمترین چیز برای ما سه امتیاز است. ما ولی می‌دانیم که می‌توانیم خیلی بهتر از این کار کنیم و در آینده بدون شک بهتر خواهیم بود".

 

 

دیدگاه‌ها