کد خبر : 1720734 | 02 آذر 1399 ساعت 19:29 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر ۴- ۲ تورینو؛ بازگشت شگفت انگیز نراتزوری

اینتر در یک بازی فوق العاده موفق شد با نتیجه 4-2 تورینو را شکست داد.

اینتر ۴- ۲ تورینو؛ بازگشت شگفت انگیز نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز از سری مسابقات هفته هشتم سری آ میزبان تورینو بود که دقایقی پیش این بازی با نتیجه 4-2 به سود نراتزوری خاتمه یافت.

 

اینتر از ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت اما اولین موقعیت مهم بازی توسط تیم مهمان خلق شد؛ جایی که ضربه محکم سیمونز زازا، مهاجم تورینو با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد.

 

 

1546092

 

 

چند دقیقه بعد باز همین سیمونز زازا بود که می‌توانست برای تورینو گلزنی کند اما ضربه این بازیکن این مرتبه توسط دروازه‌بان اینتر یعنی سمیر هندانوویچ مهار شد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد باز هم این تورینو بود که حمله خطرناکی را روی دروازه اینتر ترتیب داد و این بار موفق شد به گل دست پیدا کند. در دومین دقیقه وقت اضافه همکاری استثنایی بازیکنان تورینو نهایتاً با ضربه تمام کننده و گل زیبای سیمونه زازا همراه بود تا نهایتاً نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود مهمان خاتمه پیدا کند.

 

 

1546093

 

 

مطابق انتظار نیمه دوم با تسلط اینتری ها به توپ و میدان آغاز شد اما آنها نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند تا اینکه در کمال تعجب تورینو توانست گل دوم را هم وارد دروازه نراتزوری کند.

 

در دقیقه 60 بازی ویلفرد سینگو وارد محوطه جریمه اینتر شد اما با خطای اشلی یانگ روی زمین افتاد. در ابتدا داور مسابقه خطایی تشخیص نداد اما بعد از مراجعه به VAR پنالتی اعلام شد. دنیل آنسالدی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه محکم گل دوم تورینو را به ثمر رساند.

 

اما اینتر توانست خیلی زود یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ضربه روملو لوکاکو به تیر دروازه برخورد کرد اما خود این بازیکن یک بار دیگر روی توپ اثر گذاشت تا الکسیس سانچز در دهانه دروازه کار را تمام کند و نتیجه 2-1 شود.

 

 

1546097

 

 

در دقیقه 66 اینتر توانست زودتر از حد انتظار کار را به تساوی بکشاند. این بار پاس الکسیس سانچز به دهانه دروازه برای روملو لوکاکو با ضربه تمام کننده این ستاره بلژیکی همراه بود تا کار 2-2 شود.

 

کامبک فوق العاده شاگردان آنتونیو کونته در دقیقه 81 بازی تکمیل شد. جایی که مدافع تورینو با بی احتیاطی درون محوطه جریمه روی اشرف حکیمی مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. روملو لوکاکو پشت توپ ایستاد و موفق شد کار را 3-2 کند.

 

 

1546098

 

 

در دقیقه 90 اینتر موفق شد گل چهارم را هم وارد دروازه تورینو کند. ارسال زمینی لوکاکو به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده لائوتارو مارتینز همراه شد تا نتیجه 4-2 شود.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با همان نتیجه 4-2 تمام شود و اینتر سه امتیاز شیرین را به دست آورده باشد.

 

 

1546094

دیدگاه‌ها