کد خبر : 1720927 | 03 آذر 1399 ساعت 16:32 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

دخترانِ قوی سپید آماده فصل جدید؛

از دریا تا باتلاق؛ اوج تلاش برای رسیدن به اولین جام! (عکس)

دخترانِ سفیدپوش ملوان انزلی پس از 7 ماه تعطیلی مسابقات، چشم انتظار دمیده شدن سوت مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان هستند تا بار دیگر در مستطیل سبز حضور یابند.

از دریا تا باتلاق؛ اوج تلاش برای رسیدن به اولین جام! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هر چند شهرداری بم با 7 قهرمانی در ادوار لیگ برتر فوتبال بانوان، رکوردی دست‌نیافتنی و استثنایی را به نام خود ثبت کرده اما شور و حال و طرفداران پرشمار ملوان باعث شده تا این تیم که از قدیمی‌های فوتبال بانوان و فوتبال ایران به شمار می‌رود، تا هواداران بسیاری چشم انتظار شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشند و بیراهه نیست اگر بگوییم که انزلی‌چی‌ها در زمره محبوبیت‌ترین تیم‌های فوتبال بانوان ایران هستند.

 

آن‌ها برای فصل جدید با معصومه جهانچی مربی شناخته شده فوتبال بانوان به توافق رسیده‌اند و تمرینات منظمی را هم پشت سر گذاشتند؛ جهانچی برای این‌که بازیکنان‌اش آماده شوند، همه امکانات را به خدمت گرفت و حتی از وجود دریای خزر هم بهره برد و جلسات تمرینی را در ساحل دریا و حتی تمریناتی را در درون آب برای بازیکنان تیمش تعبیه کرد تا با سخت‌کوشی تمام بازیکنان ملوان آماده فصل جدید شوند. حتی گاهی زمین گِلی و شبیه به باتلاق پس از باران‌های رگباری در انزلی هم باعث تعطیلی تمرین شاگردان جهانچی نشد و آن‌ها پرقدرت خود را مهیای فصل جدید کردند.

البته امروز خبری لیگ فوتبال بانوان را تحت الشعاع خود قرار داد که باعث شد تا گروه‌های 6 تیمی فصل جدید، به دو گروه 5 تیمی بدل شوند و از هر گروه، یک تیم انصراف دادند. نماینده خوزستان و زاگرس شیراز انصرافی‌های لیگ جدید بودند تا سپاهان و شهرداری سیرجان با قرعه استراحت در هفته نخست مواجه شوند.

ملوانی‌ها در هفته نخست طبق برنامه باید جمعه هفته جاری در بوشهر به مصاف تیم سارگل بروند تا رسماً فصل جدید برای قوی سپید انزلی در فوتبال بانوان آغاز شود؛ دیداری که از ساعت 14 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر دنبال خواهد شد و شاگردان جهانچی امیدوار به آن هستند تا نوار قهرمانی‌های شهرداری بم را در فصل جدید ببرند و با شگفتی‌سازی نام خود را به عنوان قهرمان لیگ ثبت کنند. اتفاقی که در 12 دوره اخیر لیگ برتر فوتبال بانوان هیچ‌گاه برای انزلی‌چی‌ها رخ نداد و آن‌ها در کارنامه‌شان تنها توانسته 6 نایب قهرمانی را به ثبت برسانند.

 

1546384

 

1546385

 

1546386

 

1546383

عکاس: معصومه کاظمی - نرگس محمدخواه

 

نگاهی به برنامه کامل دیدارهای روز نخست لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل جدید:

گروه یک - جمعه 7 آذر - ساعت 14

ذوب آهن اصفهان - نماینده البرز (ورزشگاه فولادشهر اصفهان)
همیاری آذربایجان غربی - شهرداری بم (ورزشگاه شهید باکری ارومیه)

گروه دوم - جمعه 7 آذر - ساعت 14

سارگل بوشهر - ملوان بندرانزلی (ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر)
پالایش گاز ایلام - وچان کردستان (ورزشگاه عدالت ایلام)

 

دیدگاه‌ها