کد خبر : 1720937 | 03 آذر 1399 ساعت 17:02 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

آبی‌های اهواز با برد استارت زدند (عکس)

سرمربی بومی تیم استقلال خوزستان در نبرد نخست این تیم توانست تیمش را برابر بادران پیروز کند.

به گزارش "ورزش سه"، از هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول تیم استقلال خوزستان امروز در ورزشگاه تختی به مصاف بادران رفت و در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.

 

امیر خلیفه اصل سرمربی جوان که فصل قبل در میانه راه هدایت این تیم را گرفته، توانست در هفته های پایانی نتایج درخشانی بگیرد و همین نتایج مدیران استقلال خوزستان را مجاب کرد که او را در این فصل به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

این سرمربی جوان که خودش به عنوان مهاجم در فولاد خوزستان و استقلال اهواز در فوتبال ایران درخشید، حال و پس از حضور کوتاه مدت در کادر فنی شهرداری بندرعباس، در استقلال خوزستان توانایی‌های خودش را نشان داده است. تیم جوان و یکدست او در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست با تک گل بهروز افشار به پیروزی برسد. از تیم قهرمان استقلال خوزستان فرشاد جانفزا و سید جلال عبدی همچنان در این تیم حضور دارند.

 

امیر خلیفه امیدوار است تا بتواند دوباره تیم استقلال خوزستان را به سطح اول رقابت‌های فوتبال ایران بازگرداند، تیمی که آخرین قهرمان فوتبال ایران پیش از چهار قهرمانی پرسپولیس است و نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز بوده است.

 

1546104

 

1546389

 

عکس: میلاد اسماعیلی

دیدگاه‌ها