کد خبر : 1720942 | 03 آذر 1399 ساعت 17:32 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیلی میل:

برای نخستین‌بار؛ مدیر ورزشی در منچستریونایتد

احتمالا به زودی منچستریونایتد برای نخستین بار در تاریخش صاحب یک مدیر ورزشی خواهد شد.

برای نخستین‌بار؛ مدیر ورزشی در منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، سران باشگاه منچستریونایتد به دنبال اصلاح ساختار این باشگاه هستند و در این راستا قصد استخدام یک مدیر ورزشی را دارند تا کنترل نقل‌وانتقالات و مذاکرات خارجی را به او بسپارند و در کنارش بتواند ارتباط خوبی بین سرمربی و مدیران باشگاه برقرار کنند.

 

 

1546395

 

 

نشریه دیلی میل گزارش داد که مارسل برندز مدیر ورزشی تیم فوتبال اورتون به عنوان محتمل‌ترین کاندیدا برای تبدیل شدن به اولین مدیر ورزشی تیم فوتبال منچستریونایتد ظاهر شده است. باشگاه منچستریونایتد در تاریخ 142 ساله‌اش هرگز مدیر ورزشی نداشته است.

هافبک پیشین فاینفورد از سال 1998 پس از پایان دادن به دوران فوتبالش به این حرفه روی آورده و تاکنون سابقه فعالیت در پست مدیر ورزشی باشگاه‌هایی همچون AZ آلکمار، پی‌اس‌وی آیندهوون و اورتون را داشته است.  

 

 

1546394

 

 

قرارداد کنونی این مدیر ورزشی هلندی با باشگاه اورتون در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و در صورت دریافت پیشنهاد رسمی از جانب باشگاه منچستریونایتد، سخت است که به آن پاسخ منفی بدهد.

چندی پیش نشریه دیلی‌میل انگلیس گزارش داده بود که اِد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد ملاقاتی با ریو فردیناند داشته و با او مذاکراتی در خصوص احتمال انتصاب وی به عنوان مدیر ورزشی تیم فوتبال منچستریونایتد داشته است.

دیدگاه‌ها