کد خبر : 1721109 | 04 آذر 1399 ساعت 15:13 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

درباره حواشی فولاد بعد از بازی حرف می زنم

فکری: دیاباته فردا در اردوی تیم حضور دارد

استقلال در سومین بازی اش در لیگ برتر فصل جدید فردا در تهران میزبان ماشین سازی است؛ تیمی که فصل قبل شش امتیاز از آن ها گرفت.

فکری: دیاباته فردا در اردوی تیم حضور دارد

به گزارش"ورزش سه"، محمودفکری برای آنکه طعم تلخ شکست هفته دوم برابر فولادخوزستان از بین برود باید فردا ماشین سازی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد. ماشین سازی فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داد و این بازی می تواند برای آبی ها یک دیدار انتقامی هم باشد. محمود فکری سرمربی استقلال در کنفرانس خبری بازی گفت:"  در رابطه با بازی فردا باید بگویم برای استقلال بازی ها فرقی باهم ندارد. هر تیمی مقابل استقلال بازی می کند مطمئنا با انگیزه است و انگیزه اش  هم دو چندان است. امیدوارم بچه ها با تمام انرژی و توان وارد بازی شوند و ما بتوانیم بازی خوبی را ارائه بدهیم و بتوانیم برنده بازی باشیم."


سرمربی استقلال درباره بازی گفت:"ماشین سازی تیم خوبی است و مربی جوان و جسوری دارد. بازیکنانشان را می شناسم خیلی هایشان با خود من کار کردند. با توجه به انگیزه ای که دارند می توانند مشکل ساز باشند. امیدوارم بچه ها خودشان باشند و روز خوبشان باشد و در یک فضای سالم بازی خوبی ارائه بدهیم.


فکری در پاسخ به سوالی که در ارتباط با حواشی بازی فولاد پرسیده شد گفت:" درباره بازی با فولاد در فرصت بهتر صحبت می کنم. مشکلات و مسایلی بوده که حتما درباره آن با خبرنگاران صحبت می کنم. در حال حاضر تمرکزمان روی بازی با ماشین سازی است. برای ما هر مسابقه اهمیت دارد و باید با تمام تمرکز به زمین برویم. انشالله بعد از بازی در خدمت دوستان هستم و در این رابطه صحبت می کنم."

 

1546634

 


او در ارتباط با انتقاداتی که پرسپولیسی ها از چمن ورزشگاه آزادی داشتند گفت:" در بازی قبلی خودمان هم بچه ها انتقاد داشتند. امیدوارم برای بازی فردا چمن کوتاهتر شود. الان هم استاندارد است اما برای اینکه کیفیت بازی بالاتر برود باید کوتاهتر شود. چمن بلند انرژی بازیکنان و سرعت توپ و بازیکنان را می گیرد و باعث می شود زیبایی بازی از بین برود. "


سرمربی استقلال در انتها با اشاره به حضور شیخ دیاباته و مصدومان تیم گفت:" شیخ دیاباته مشکل خاصی ندارد و فردا در اردو کنار تیم است. انشالله اگر لازم شد از او استفاده می کنیم. فرشید اسماعیلی که در حال حاضر از ناحیه زانو مشکل دارد و سیاوش یزدانی که از قبل مشکل داشته است را در این بازی در اختیار نداریم."

دیدگاه‌ها