کد خبر : 1721144 | 04 آذر 1399 ساعت 18:05 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

آتالانتا حریف سرسختی است

کلوپ: انتقادات از خط دفاعی ما خنده دار است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش از نظر دفاعی عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتقادات از این تیم به نوعی غیرمنصفانه است.

کلوپ: انتقادات از خط دفاعی ما خنده دار است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در حالی میزبان آتالانتا خواهد بود که شاگردان یورگن کلوپ در سه بازی گذشته خود به پیروزی رسیده اند و برد در مسابقه فردا شب برابر تیم ایتالیایی صعود قرمزهای آنفیلد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی خواهد کرد.

 

یورگن کلوپ معتقد است که تیمش در بازی فردا شب مقابل آتالانتا کار سختی پیش رو خواهد داشت. سرمربی آلمانی در این باره گفت: " مشکلات زیادی پیش روی ما خواهد بود اما قصد داریم برای همه آنها به دنبال راه حل باشیم. انتظار دارم که آتالانتا ما را به سختی بیندازد. آنها تیمی قدرتمند هستند و ما باید تمام سعی خود را انجام دهیم. در مسابقه رفت همه چیز برای ما خیلی خوب پیش رفت اما معتقدم که بازی فردا فرق می کند.

 

مسابقات زیاد و فشرده ای پیش روی ما خواهد بود و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به بهترین شکل ممکن با آنها روبرو شویم. با توجه به برنامه مسابقات ما خیلی زمان نداریم اما تا به اینجا نیز تیم فوق‌العاده کار کرده است."

 

 

1546669

 

 

یورگن کلوپ درباره انتقاداتی که نسبت به خط دفاعی لیورپول مطرح می‌شود نیز گفت: " ما ترکیبی از بازیکنان بسیار باهوش را در اختیار داریم. اینکه در مورد مشکلات خط دفاعی از من سوال می شود امر خنده داری است. درست است که مقابل استون ویلا شکست سنگینی را پذیرا شدیم اما پیش از آن عملکرد خوبی در دفاع داشتیم."

 

یورگن کلوپ درباره وضعیت مصدومان لیورپول گفت: " پس از اینکه تست کرونای محمد صلاح منفی شد او با ما تمرین کرده و در وضعیت خوبی به سر می برد. اما در مورد وضعیت سایر مصدومان اطلاعاتی وجود ندارد. از طرفی دوست ندارم در این مورد صحبت کنم چرا که من نمی‌دانم آتالانتا چه بازیکنانی را با خود به اینجا خواهد آورد."

 

 

1546670

 

 

یورگن کلوپ در پایان پیرامون بازگشت هواداران انگلیسی به ورزشگاه ها نیز گفت: " این خبر را شنیدم اما نمی‌دانم که چرا باید در یک ورزشگاه 60 هزار نفری فقط دو هزار نفر حضور داشته باشند اما در عین حال این خبر نیز می تواند امید بخش و خوب باشد."

دیدگاه‌ها