کد خبر : 1721242 | 05 آذر 1399 ساعت 09:20 | 24.8K بازدید | 2 دیدگاه

کومان: جوانان بارسا عالی بودند؛ گریزمان خوشحال است

رونالد کومان سرمربی بارسا بعد از پیروزی مقابل دیناموکیف از جوانان تیمش تقدیر کرد و گفت آنتوان گریزمان با اینکه در کیف بازیکن تعویضی بوده ولی از شرایط خود در بلوگرانا راضی است.

کومان: جوانان بارسا عالی بودند؛ گریزمان خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی بارسلونا بعد از آنکه ترکیب جوان بارسلونا که توسط او در کیف به میدان فرستاده شده بود موفق شد دینامو را در خانه اش 4-0 شکست دهد به ستایش از بازیکنان بارسا پرداخت و گفت فیکس نبودن آنتوان گریزمان در این بازی دلیل غیر فوتبالی نداشته و گریزمان از شرایط خود در بلوگرانا راضی است. گریزمان گل آخر تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

 

1546797

 

گریزمان بازی را روی نیمکت آغاز کرد ولی در دقیقه 66 به جای فیلیپ کوتینیو وارد زمین شد و در وقتهای تلف شده انتهای بازی گل چهارم بارسا را زد. تنشهای اخیر در رابطه مسی و گریزمان بعد از صحبتهای ایجنت سابق و دایی گریزمان باعث شده بود عده‌ای مدعی شوند علت نیمکت نشینی گریزمان در این بازی همین تنشها بوده است.

 

رونالد کومان در کنفرانس خبری بعد از بازی به این ادعاها درباره گریزمان پاسخ داد و گفت: " گریزمان فقط به این دلیل امروز بازی را از روی نیمکت شروع کرد که یک مشکل فیزیکی کوچک داشت و ما می خواستیم محتاط باشیم. برای ما مهم است که به برخی بازیکنان‌مان استراحت بدهیم و به کسانی که در تمرین سخت تلاش می کنند ولی فرصت کافی برای بازی ندارد زمان بدهیم تا در میدان حضور داشته باشند. گریزمان همیشه تلاش کرده و از شرایطش راضی است. حیف شد که گریزمان شانس این را پیدا نکرد که گلهای بیشتری بزند. تنها راه برای تغییر این شرایط تلاش بیشتر است و گریزمان دارد تلاش می کند".

 

1546793

 

رونالد کومان در ادامه صحبتهایش در این کنفرانس خبری گفت: " آنچه امروز از بارسا دیدیم همان تصویری است که دوست داریم از بارسا در ذهنها وجود داشته باشد. من از عملکرد کلی تیم راضی هستم. بچه های ما سخت تلاش کردند و به حریف فشار آوردند. تیم ما حاکم میدان بود و به اندازه کافی خودش را به حریف تحمیل کرد و به همین دلیل بازیکنان ما می توانند به عملکردشان افتخار کنند. در نیمه اول نتوانستیم آنطور که باید مزد زحمات مان را بگیریم ولی رویهم رفته من راضی هستم. ما امروز یک تیم پراشتیاق را دیدیم و چهار گل زدیم. بازیکنان مهم ما توانستند استراحت کنند و جوانان بارسا استحقاق دقایقی که در میدان حاضر بودند را داشتند".

 

دیدگاه‌ها