کد خبر : 1721362 | 05 آذر 1399 ساعت 18:39 | 186K بازدید | 0 دیدگاه

یک چهره غیرمنتظره ستاره میدان بود؛

هق هق انصاری، پایان جنگ ژنرال‌های جدید و قدیم

ساسان انصاری پیراهنش را تا زده و روی صورتش می‌کشید و دو نفر از اعضای کادرفنی فولاد او را از شلوغی جمعیت به بیرون می‌آوردند.

هق هق انصاری، پایان جنگ ژنرال‌های جدید و قدیم

به گزارش ورزش سه، این نمای پایانی دیدار بسیار پرتنش گل گهر و فولاد بود که با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مسابقه ای تحت تاثیر اعتراض ها و تنش های کناری که البته در نهایت با پایانی قابل انتظار همراه بود. چند درگیری سبک و سنگین در داخل زمین و تعداد زیادی درگیری بین نیمکت ها و در نهایت اتفاقاتی در پایان مسابقه که با حضور پرتعداد میانجی ها بدون درگیری به پایان رسید.

 

1547006

 

این یک بازی پرهیجان، فیزیکی و پرحاشیه بین دو نیمکت مورد توجه لیگ و میان یک تیم مدعی و صدرنشین فعلی لیگ برتر انجام شد. مسابقه ای که خالی بودن سکوها به تنش های موجود در آن می‌افزود، چرا که با هر سوت داور سروصدای ناشی از حضور همراهان روی سکوها و همینطور نیمکت نشینان دو تیم فضا را متشنج می‌کرد.

 

1547008

 

در این بین علی صفایی ۹۰ دقیقه با کمترین اشتباه بازی را پیش برد و در نهایت شاید بشود او را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد. داوری که روز گذشته و از فرودگاه مهرآباد روی بازی متمرکز شده بود و در نهایت هم موفق شد مسابقه را با نمره قبولی به اتمام برساند.

 

او در این بازی سه تصمیم خیلی مهم گرفت؛ ابتدا پنالتی فولاد (خطای کولیبالی روی زکی پور) که بعد از تکرار پنالتی تبدیل به گل شد. تصمیم او روی تکرار ضربه، تصمیمی شجاعانه بود که علیه نیمکت معترض فولاد انجام شد. نیمکتی که بالاخره در دقیقه ۹۰+۲ بازی فهمید این قاضی تنها برای اجرای عدالت به میدان آمده است. تصمیمی که صفایی در دقیقه ۹۰+۲ و پس از برخورد توپ به دست مدافع گل گهر گرفت. دومین پنالتی این مسابقه که می‌توانست با ضربه ساسان انصاری منجر به کل پیروزی فولاد شود اما ضربه آرام انصاری پله شد و پس از برخورد توپ به تیر دروازه، هدر رفت تا بازی با همان نتیجه یک بر یک به اتمام برسد.

 

1547007

 

با پایان مسابقه و در شرایطی که هر دو تیم از نمایش فنی خود راضی به نظر می‌رسیدند، تنش های قابل انتظار در زمین بازی رخ داد و همراهان و همچنین مربیان دو تیم، درگیری های نصفه و نیمه ای بایکدیگر داشتند. اما در نهایت این امیر قلعه نویی و جواد نکونام بودند که دوشادوش هم به عنوان آخرین نفرات زمین مسابقه را ترک کردند. دو چهره شاخص و تاثیرگذار فوتبال ایران که کمی بعد از شروع بازیگری مشخص بود که در فوتبال ایران به مربیان قابلی تبدیل می‌شوند. قلعه نویی حالا مسن ترین مربی لیگ و چهره ای متعلق به نسل قبلی مربیگری است و جواد نکونام پرچمدار مربیان جوان ایرانی. کاپیتان سابق تیم ملی که ۹۰ دقیقه با انرژی بسیار و بدون کوچکترین استراحت بازیکنانش را از لب خط هدایت می‌کرد و آن ها را به جلو می‌خواند؛ تیم او فولاد از مهم ترین مدعیان امسال است و تیم مسئله را در بازی با گل گهر هم نشان داد. اگرچه که گل هم می‌توانست با موقعیت های نیمه دوم بازی را به سود خود تمام کند.

 

1547011

 

در نهایت مسابقه ای که با صلح و آشتی آغاز شده بود، با خروج شانه به شانه این دو مربی پر اسم و رسم و در شرایطی که هر دو گره بر ابرو انداخته بودند به پایان رسید تا سیرجان در لیگ همچنان شکست ناپذیر باقی بماند. مثل فولاد که حالا پنج امتیازی شده و امیدوار است در هفته با توقف حریفان به صدر جدول نزدیک و نزدیک تر شود.

 

1547009

دیدگاه‌ها