کد خبر : 1721545 | 06 آذر 1399 ساعت 15:25 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب سپاهان برابر تراکتور مشخص شد؛ 

محرم با یک تغییر از خطیبی به منصوریان رسید

محرم نویدکیا ترکیب 11 نفره تیمش را با یک تغییر نسبت به بازی قبل مشخص کرد.

محرم با یک تغییر از خطیبی به منصوریان رسید 

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه سپاهان در اولین بازی فصل برابر گل گهر نتیجه خوبی نگرفت، 5 تغییر در چینش نفرات این تیم در خطوط مختلف دفاعی، میانی و هجومی ایجاد شد و آنها با بازیکنان جدید موفق به شکست آلومینیوم در خانه شدند.


حالا در سومین بازی فصل که از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام برای سپاهان آغاز خواهد شد، محرم نویدکیا بار دیگر پیام نیازمند را به عنوان شماره یک تیم وارد زمین خواهد کرد. 


ترکیب 4 نفره خط دفاعی مثل بازی قبل چیده شده و بار دیگر شایان مصلح، عزت پورقاز و دانیال اسماعیلی فر از ترکیب دور مانده اند  تا مهدی زاده و نژادمهدی در قلب خط دفاعی بازی کنند و نورافکن و منصوری هم دو مدافع کناری تیم باشند.


سه بازیکن خط میانی در دیدار سپاهان و تراکتور، محمد کریمی، سروش رفیعی و جلال علی محمدی خواهند بود و بار دیگر شاهد تلاش سپاهان برای ارائه بازی مالکانه خواهیم بود.


در نهایت ترکیب سه نفره خط هجومی طلایی پوشان نیز با محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست، سجاد شهباززاده در نوک پیکان تهاجمی تیم و محمد محبی پر خواهد شد که اولین حضور ثابت خود را در لیگ بیستم پس از جراحی زانو تجربه خواهد کرد.


ترکیب سپاهان مقابل تراکتور: 

پیام نیازمند - محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژاد مهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، جلال علی محمدی، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده

 

گفتنی است در شرایطی که کمتر از یکساعت به آغاز بازی دو تیم باقی مانده، بارش برف در تبریز و مناسب نبودن شرایط چمن، ممکن است این بازی را به تعطیلی بکشاند.

دیدگاه‌ها