کد خبر : 1721635 | 06 آذر 1399 ساعت 20:05 | 24.4K بازدید | 6 دیدگاه

میانگین ۵ دقیقه ای عالیشاه در لیگ بیستم

امید عالیشاه در لیگ بیستم تنها ۱۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرده است.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد که در ترکیب اصلی سرخ ها بشار رسن، سیامک نعمتی و مهدی عبدی به عنوان عناصر تهاجمی از ابتدا به میدان رفتند و در ادامه نیز علی شجاعی، وحید امیری و احسان پهلوان نیز به جمع آن ها ملحق شدند.

 

این در حالی است که امید عالیشاه دوباره روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. عالیشاه در بازی قبلی با تصمیم یحیی گل‌محمدی و به دلایل انضباطی از فهرست خارج شد و حالا برای دومین بازی اثری از او در نمایش سرخ ها دیده نشد. نکته جالب این که عالیشاه در بازی اول هم تنها ۱۵ دقیقه فرصت نمایش توانایی هایش را داشت.

 

1547499

 

نیمکت نشینی کاپیتان دوم پرسپولیس در روزی رقم خورد که هافبک کناری های تیم گل‌محمدی نمایشی پایین تر از حد انتظار داشتند و نتوانستند در فرآیند هجومی درخشان باشند و موقعیت سازی کنند.

 

 احتمال دارد که نیمکت نشینی عالیشاه مقابل نفت مسجدسلیمان هم به اعتراض هفته گذشته او مرتبط باشد اما باتوجه به محرومیت امیری و پهلوان در فینال آسیا، شاید لازم باشد که یحیی بیش از این به عالیشاه میدان بدهد چراکه دستکم در بازی نهایی لیگ قهرمانان نیاز مبرمی به او خواهد بود.

دیدگاه‌ها