کد خبر : 1721656 | 06 آذر 1399 ساعت 22:14 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی گیر دست فروش کارمند پتروشیمی شد

محسن مدهنی قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان جذب یکی از شرکت های پتروشیمی خوزستان می شود.

کشتی گیر دست فروش کارمند پتروشیمی شد

به گزارش "ورزش سه"، محسن مدهنی، قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال 2017 که چند روز قبل فیلمی از او در حال میوه فروشی در خیابان اندیمشک با وانت منتشر شد و خودش هم مدعی شد که شهرداری حتی اجازه چنین کاری را هم به او نمی دهد، حالا با پیگیری های مسئولان در یک شرکت پتروشیمی استخدام شده است. 


با اعلام حامد شمس مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری وزیر این وزارتخانه دستور داده که محسن مدهنی در یکی از واحدهای پتروشیمی خوزستان، دعوت به همکاری شود.


 ارسلان غمگین مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان  دراین باره گفت: پس از پخش کلیپ دستفروشی این قهرمان کشتی فرنگی جهان اهل خوزستان، مقام عالی وزارت برای دیدار و مرتفع کردن مشکل بیکاری او دستور ویژه صادر کرد که به سرعت این کار انجام شد.


وی افزود: امروز پنج‌شنبه ششم آذر ماه  در نشستی با این قهرمان کشتی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و تماس های تلفنی با معاونان و مشاوران مقام عالی وزارت و تلاش ها و پیگیری ها در دو روز اخیر، به لطف خدا شرایط جذب این قهرمان ارزنده در یکی از پتروشیمی های خوزستان با دستور ویژه مقام عالی وزارت جناب دکتر شریعتمداری فراهم شد.


غمگین در پایان گفت:دستور لازم برای جذب این کشتی گیر خوزستانی اهل شهرستان اندیمشک توسط مقام عالی وزارت صادر شده و تنها طی مراحل اداری آن باقی مانده است که در ۴۸ ساعت آینده نهایی خواهد شد.


با این شرایط به نظر می رسد این کشتی گیر جوان که البته از سوی فدراسیون کشتی نیز طی روزهای اخیر حمایت شده بود، بعد از کشتی گرفتن در دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی در محل کار جدید خود مشغول به کار می شود.

دیدگاه‌ها