کد خبر : 1721705 | 07 آذر 1399 ساعت 12:35 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشین هستیم ولی برایمان مهم نیست

ابراهیمی: شیمبا باید در هر بازی کارت قرمز بگیرد

علیرضا ابراهیمی مدافع گل گهر یکی از بهترین بازیکنانی بود که قلعه نویی در فصل نقل و انتقالات حفظ کرد.

 ابراهیمی: شیمبا باید در هر بازی کارت قرمز بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، او در بازی با فولاد نمایش خوبی داشت و بارها و بارها در آخرین نقطه خط دفاعی با شیمبا و احمد زاده درگیر شد.ابراهیمی در مورد بازی با فولاد گفت: خدا را شکر بازی با فولاد بازی خوبی بود. از قبل می‌دانستیم بازی سخت، فشرده و فیزیکی داریم و همینطور هم شد.ما صدر جدول هستیم و هر تیمی که جلو ما قرار می‌گیرید به دنبال بازی بسته و دفاعی است و دیرتر به گل می‌رسیم. ما اگر در این

بازی دیرتر به گل می‌رسیدیم برایمان بهتر بود اما زود گل زدیم و دفاعی تر بازی کردیم.

مدافع گلزن گل گهر افزود: نیمه دوم هم کاملا یک طرفه بود و دو پنالتی برایمان گرفته نشد و پنالتی فولاد هم به نظرم اشتباه بود. در قانون جدید اگر توپ‌ به بدن بازیکن برخورد کند و به دست بخورد هند نیست که این اتفاق افتاد ولی داور پنالتی گرفت.

ابراهیمی در مورد درگیری هایش با شیمبا نیز گفت: شیمبا یکی از زرنگترین مهاجمان خارجی لیگ است. روی هوا مدام با آرنج به صورت مدافعان ضربه می‌زند و روی زمین نیز به مچ پای بازیکنان آسیب وارد می‌کند و داوران هم کمتر دقت می‌کنند. اگر داوران دقت به حرکات او دقت کنند شیمبا باید هر بازی اخراج شود هر چند که شیمبا پیر است و من جلو جوان تر از شیمبا هم کم نمی‌آورم.

 

وی در مورد شرایط گل گهر نیز افزود: خدا را شکر به قول امیر خان ما زودتر شروع کردیم و وقتی همه در حال استراحت بودند ما روزی سه جلسه تمرین داشتیم.
بازیکنان و کادر فنی قوی داریم و درست است که صدر جدول هستیم اما این موضوع اهمیتی برایمان ندارد. تیم هایی بوده اند که نیم فصل اول صدر جدول بودند و آخر فصل به لیگ پایین سقوط کرده اند.
ما فقط برنامه های کادر فنی را دنبال می‌کنیم. سطح توقعات از تیمی که سال دوم حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند بالا نبریم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و به جدول نگاه نمی‌کنیم.

 

ابراهیمی در مورد بازی با ماشین سازی تبریز گفت: بازی سختی داریم. ماشین سازی یکی از جوان ترین و بهترین مربیان لیگ را دارد که به شخصه خیلی قبولش دارم. تیم دونده، جوان و جسوری هستند و فکر می‌کنم یکی از بازی های سخت ما در لیگ است و سخت تر از سه بازی گذشته.

مدافع گل گهر در مورد بازی در کنار آرمین سهرابیان نیز گفت: آرمین مثل داداش من است و کنار او مثل گلزاری و آرتا راحتم و هماهنگی خوبی داریم و هر جا لازم باشد جور یکدیگر را می‌کشیم.
ابراهیمی در پایان گفت: از هواداران و رسانه های سیرجان می‌خواهم که امسال بیشتر دقت کنند و حالا که صدر جدول ایستاده ایم حتما دشمنان زیادی داریم و باید به حواشی حواسمان باشد که آسیب نبینیم.

دیدگاه‌ها