کد خبر : 1721713 | 07 آذر 1399 ساعت 13:07 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

همه جوره سرتر بودیم ولی ...

زامهران: حسرت و شرمندگی برایمان باقی ماند

هافبک نساجی مازندران می گوید بدشانسی در دیدار با سایپا مهم‌ترین عاملی بود که اجازه نداد این تیم نتیجه بگیرند این در حالی است که آنها همه جوره از حریف سر تر بودند.

زامهران: حسرت و شرمندگی برایمان باقی ماند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی که توانسته بود در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی از خود نشان دهد در هفته سوم بازی را به سایپا واگذار کرد ، فرزاد زامهران در این خصوص گفت: فوتبال است و این اتفاقات پیش می آید، روزی که تو از حریف همه جوره سرتری و موقعیت های زیادی داری ولی نتیجه نمی گیری واقعا از لحاظ فوتبالی آن روز برایت سخت می شود، یک بازی خوب انجام دادیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم اما این بازی برای ما تمام شده است و فقط حسرت و شرمندگی مقابل هواداران برای ما باقی ماند.


او در خصوص داوری بازی با سایپا و اینکه گفته می‌شود یک پنالتی برای  تیم‌شان گرفته نشده ادامه داد: فکر کنم همه دیدند در این دو هفته چه اتفاقاتی برای نساجی افتاده، زیاد هم نمی خواهیم در این رابطه صحبت کنیم و باشگاه خودش پیگیر این موضوع است و واقعا نمی دانم در خصوص داوری چه صحبتی انجام دهم.


هافبک تیم مازندرانی در خصوص اولین باخت در این سه هفته نیز عنوان کرد: اولین باختمان بود و امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم و در مقابل نفت مسجد سلیمان محکوم به برد هستیم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا در بازی با سایپا توپ هایشان تبدیل به گل نشد گفت: ما در حملات خیلی موفق بودیم ولی در این بازی بدشانسی  به سراغ ما آمده بود ولی همانطور که گفتم برای مان  تمام شده و رفته، در بازی های بعدی روی ضربات آخر دقت بیشتری می کنیم تا انشالله نتیجه را بگیریم.


زامهران در پایان در خصوص بازی هفته چهارم با نفت مسجد سلیمان افزود: نفت هم تیم خوبی است. سرمربی خوبی دارد اما ، ما در قائمشهر بازی میکنیم و تمام هدفمان این است با سه امیتاز از زمین بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها