کد خبر : 1721717 | 07 آذر 1399 ساعت 13:19 | 98.4K بازدید | 3 دیدگاه

وراث مارادونا؛ چه کسانی از دیگو ارث می‌برند؟(عکس)

بعد از مرگ دیگو مارادونا میراث‌دار اصلی او چه کسی خواهد بود؟ فرزندان؟ همسر سابق؟ وکیل؟ دوستان؟ یا...

وراث مارادونا؛ چه کسانی از دیگو ارث می‌برند؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با درگذشت و خاکسپاری دیگو مارادونا این سوال مطرح شده است که میراث‌داران او چه کسانی هستند و کدام یک از آنها نقش بیشتری در تعیین سهم هر یک از وراث خواهد داشت؟

 

کلودیا ویافانه – همسر سابق: کلودیا ویافانه از سال 1989 تا 1998 همسر دیگو بود. دیگو در حالی که شوهر کلودیا بود با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شده و به اسطوره‌ای برای مردم آرژانتین تبدیل شد. رابطه دیگو و کلودیا چندان خوب نبود ولی دیگو همیشه به او به عنوان مادر فرزندانش احترام می‌گذاشت. کلودیا در مراسم خاکسپاری وظیفه مهم تعیین اشخاص حاضر در مراسم را به عهده داشت و دو دختر او دالما و جیانینا هم از مهمترین چهره های حاضر در این مراسم بودند.

 

1547662

 

دالما و جیانینا- دو دختر دیگو و اولین فرزندان او

دیگو به شدت عاشق این دو دختر خود بود. دالما و جیانینا بدون شک در ارثیه دیگو سهم قابل توجهی خواهند داشت.

 

دیگر فرزندان دیگو

دیگو سه فرزند دیگر دارد. یانا که در سال 1996 به دنیا آمده. یانا با دالما و جیانینا رابطه خوبی دارد و به صورت منظم با پدرش دیدار می‌کرد. دیگو جونیور که در شهر ناپل به دنیا آمده پسر هم اسم مارادونا است. دیگو فرناندو دیگر فرزند پسر مارادونا است که از همه جوانتر است. مارادونا به جوانترین فرزندش علاقه زیادی داشت و در سالهای پایانی عمرش بارها در کنار او دیده شده بود.

 

1547664

 

ورونیوکا اوخدا

نامزد دیگو و مادر دیگو فرناندو فرزند آخر مارادونا. ورونیکا با دختران دیگو و همسر سابق او رابطه خوبی ندارد.

 

روکیو اولیوا

آخرین نامزد دیگو که خودش فوتبالیست است. او در دوران حضور مارادونا در دوبی بوئنس آیرس و مکزیک در سالهای آخر زندگی اش با او همراه بود و دیگو برایش احترام زیادی قائل بود. کلودیا قصد داشته از حضور روکیو در مراسم خاکسپاری جلوگیری کند. او و مارادونا فرزندی ندارند.

 

ماتیاس مورلا

وکیل دیگو. او نقش مهمی در انتقال دیگو به مکزیک و سپس به خیمناسیا بازی کرد. او در آرژانتین با منتقدین زیادی مواجه است ولی همسر سابق دیگو به او اعتماد دارد.

 

1547665

 

لئوپولد لوکه

پزشک مارادونا. این جراح جوان عضو تیم پزشکی که برای آخرین بار روی دیگو جراحی مغز انجام داد نبود. او از جمله حلقه نزدیکان مارادونا محسوب می‌شد.

 

ماکسی، برادر زن مورلا

او کسی است که در سالهای اخیر بیشترین نزدیکی را با دیگو داشته است. مارادونا از دوران نوجوانی او را زیر پر و بال خود گرفت و ماکسی تا روز آخر حیات دیگو در کنار او بود.

 

جانی، خواهرزاده دیگو

جاناتان اسپوزیتو پسر ماریا روسا خواهر دیگو است. جانی آخرین کسی است که پیش از مرگ مارادونا او را در عمارت محل سکونتش از نزدیک دیده است.

 

1547666

 

بقیه اعضای خانواده

دیگو پنجمین فرزند خانواده‌ هشت فرزندی دون دیگو و دونا توتا و البته اولین پسر خانواده است. اما دیگر خواهران و برادران او تا کنون کمتر رسانه‌ای شده اند. آنها دوست دار دیگو بودند و نه مارادونا. دیگو بیشتر از همه دلتنگ شان بود. دیگو سه نوه هم دارد. بنجامین که فرزند سرخیو آگوئرو و دخترش جیانینا است، دیگو ماتیاس که فرزند دیگو جونیور است، و روما کالدرالی دختر دالما که در مارس 2019 بدنیا آمد.

 

 

دیدگاه‌ها