کد خبر : 1721760 | 07 آذر 1399 ساعت 16:04 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

نتوانستم دروغ بگویم

پورامینی: به داور گفتم خدایی پنالتی نبود

حسین پورامینی هافبک تیم پیکان پس از حرکت جوانمردانه ای که در بازی با ذوب آهن انجام داد گفت که خدا را شکر می کند که داور علیه ذوبی ها پنالتی نگرفت.

پورامینی: به داور گفتم خدایی پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 82 دیدار ذوب آهن و پیکان، سیدرضا مهدوی داور مسابقه در سوت خود دمید و خطای عبدالله حسینی بر روی حسین پورامینی را اعلام و یه خطای پنالتی به سود پیکان اعلام کرد. تصمیمی که باعث جنجال شدید در ورزشگاه فولادشهر شد.


پس از این اتفاق، داور مسابقه پس از صحبت با داور چهارم، به سراغ پورامینی رفت و این بازیکن در حرکتی بی نظیر و جوانمردانه به داور مسابقه اعلام کرد که خطایی روی او رخ نداده است و مهدی قاضی مسابقه نیز تصمیمش را عوض کرد.


پورامینی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در مورد بازی با ذوب آهن گفت: بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم راحت 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. متاسفانه در یک لحظه غفلت، گل خوردیم و بازی مساوی شد. حتی فرصت های دیگه ای نیز داشتیم که می توانستیم بازی را ببریم ولی استفاده نکردیم. ان شالله در بازی های بعدی جبران کنیم و جایگاه خودمان را در جدول ارتقا بدهیم.


وی درباره حرکت جوانمردانه ای که در بازی مقابل ذوب آهن انجام داد توضیح داد: توپ که روی دروازه ارسال شد، متوجه شدم که مدافع حریف حواسش به من نیست. بعد از اینکه توپ را استپ کردم و از او رد شدم، پایش را یک لحظه نگه داشت و اصلا هیچ گونه برخوردی با من نداشت.


وی ادامه داد: داور در ابتدا اعلام خطای پنالتی کرد و پس از صحبت با داور چهارم، از من پرسید که آیا خطایی رخ داده است که من به داور بازی گفتم خدایی اصلا مدافع حریف هیچ برخوردی با من نداشت. هم در جریان بازی و هم پس از آن، من از داور مسابقه عذرخواهی کردم و خدا را شکر کردم که داور پنالتی نگرفت چرا که حق ذوب آهنی ها خورده می شد.


چند سال پیش نیز شاهد حرکت جوانمردانه امین متوسل زاده در فوتبال ایران بودیم. پورامینی ضمن اشاره به حرکت متوسل زاده گفت: چنانچه امروز حق ذوب آهنی ها ضایع می شد، در بازی های دیگر نیز حق تیم ما ضایع می شد. من نتوانستم الکی بگویم که برخوردی انجام شده و خطای پنالتی رخ داده است.


وی در مورد استعفا و سپس بازگشت تارتار به تیم و شرایط کلی پیکان نیز گفت: قبلا در پارس جنوبی نیز شاگرد ایشان بوده ام. آقای تارتار مربی است که از شکست خوردن متنفر هستند. از آنجایی که بازیکنان زیادی به تیم اضافه شده بودند، شناخت کافی روی آنها نداشت. بازیکنان ما از لحاظ فنی خوب هستند ولی اصل حرف آقای تارتار این است که تیم به بازیکن دونده و تکنیکی نیاز دارد و باید همه مکمل همدیگر باشند. خود ایشان نیز گفتند که نمی توان 10 تا رونالدو را بازی داد.


وی ادامه داد: با شناختی که از آقای تارتار دارم، به تیم برگشتند و توانستیم با یک فوتبال خوب در برابر ذوب آهن یک امتیاز بگیریم. خود آقای تارتار از عملکرد بچه ها راضی بودند. با بودن ایشان سعی می کنیم تیم بهتر شود و مطمئنا تیم ما در رده های بالای جدول خواهد بود.


وی در مورد دیدار هفته آینده در برابر استقلال گفت: هفته آینده بازی سختی با استقلال داریم. با تیم ریشه دار و بزرگی دیدار داریم که نزدیک به 30-40 میایون هوادار دارد و جزو تیم های برتر ایران است. این بازی پخش مستقیم دارد و بازخورد بیشتری دارد. تیم ما با نکاتی که آقای تارتار به بچه ها خواهند گفت، ان شالله بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.


وی در مورد صحبت های بازیکنان شهرخودرو در هفته گذشته گفت: در بازی قبل بازیکنان شهرخودرو اعلام کردند که تیم ما با انجام بازی ناجوانمردانه اتلاف وقت کرده ایم. من برای چهارمین سال است که شاگرد آقای تارتار هستم. ایشان هرگز از ما نخواسته اند که در بازی وقت تلفی کنیم. آقای تارتار همیشه می گویند اگر قصد دارید زمان بازی را در دست بگیرید، با پاس کاری و حفظ توپ این کار را انجام دهید نه اینکه خودمان را زمین بندازیم.
وی ادامه داد: اگر بنا بر اتلاف وقت باشد، بعد از اینکه ما پنالتی را از دست دادیم، از روی نیمکت تیمشان به گلر آنها اشاره کردند که چند دقیقه ای خودش را روی زمین بیندازد. زمین بازی خوب نبود و آسیب دیدگی پیش می آمد ولی اینکه آقای تارتار به شاگردانش بگوید وقت تلفی کنند را من هرگز به چشم ندیده ام.

دیدگاه‌ها