کد خبر : 1721765 | 07 آذر 1399 ساعت 16:22 | 31.8K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانسی بزرگ؛ مصدومیت دوباره مدافع رئال

با تایید زین الدین زیدان دنی کارواخال مدافع اسپانیایی رئال مادرید دوباره دچار مصدومیت شده و احتمالا چند هفته دور از میادین خواهد بود.

بدشانسی بزرگ؛ مصدومیت دوباره مدافع رئال

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه پیش بود که باشگاه رئال مادرید به شکل رسمی اعلام کرد که مدافع اسپانیایی این تیم یعنی دنی کارواخال دچار مصدومیت شده و باید مدت زمان زیادی را به ریکاوری بپردازد؛ اتفاقی که می توانست آلوارو اودریوزولا را به بازیکن اصلی تیم زین الدین زیدان در پست دفاع راست تبدیل کند اما جانشین کارواخال نیز بلافاصله مصدوم شد تا بدشانسی های رئال در این زمینه تکمیل شود.

 

با این حال مدافع اسپانیایی چندی پیش با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش دوباره به ترکیب رئال مادرید بازگشت و طی بازی های اخیر نیز توانسته بود بازی های خوبی را برای لوس بلانکوس به نمایش بگذارد اما حالا یک بدشانسی جدید به سراغ دنی کارواخال آمده است.

 

 

1547715

 

 

در همین ارتباط دقایقی پیش زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا شب به این تیم مقابل آلاوس تایید کرد که دنی کارواخال دچار مصدومیت جدید شده و دیدار فردا را به طور قطع از دست خواهد داد. به نظر می‌رسد که مصدومیت جدید مدافع رئال مادرید از ناحیه عضله ران پای راست است. مدت زمان دقیق دوری کارواخال از میادین هنوز مشخص نشده اما اینطور گفته می‌شود که او حدوداً دو تا سه هفته غایب خواهد بود.

دیدگاه‌ها