کد خبر : 1721783 | 07 آذر 1399 ساعت 17:25 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس به دنبال جذب ستاره ناراضی یونایتد

بر اساس ادعای کالچیو مرکاتو باشگاه یوونتوس به جذب دونی فن دبیک علاقه‌مند است.

یوونتوس به دنبال جذب ستاره ناراضی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک بعد از ارائه نمایش های درخشان در ترکیب آژاکس و رسیدن با این تیم به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 مشتریان زیادی پیدا کرد و حتی در تابستان سال گذشته تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت اما به نظر می‌رسد که عدم رضایت سر مربی کهکشانی‌ها یعنی زین الدین زیدان مانع از نهایی شدن این انتقال شد.

 

اما هافبک هلندی بالاخره در نقل و انتقالات تابستانی امسال از جمع آژاکسی ها جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. با این حال فن دبیک با توجه به ترافیک بالای خط میانی منچستریونایتد تا به اینجا نتوانسته خود را به ترکیب اصلی تیم اوله گنار سولسشر تحمیل کند.

 

 

1546995

 

 

در همین ارتباط کالچیو مرکاتو مدعی شده که اوضاع نه چندان خوب فن دبیک در منچستر یونایتد باعث شده که و بحث هایی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ مطرح شود. در عین حال این منبع مدعی شده که باشگاه یوونتوس به جذب هافبک هلندی علاقه مند است و قصد دارد این بازیکن را به شکل قرضی و با بند خرید دائم 35 میلیون یورویی به خدمت بگیرد؛ انتقالی که البته بعید به نظر می‌رسد باشگاه انگلیسی به آن رضایت دهد.

 

دیدگاه‌ها