کد خبر : 1721962 | 08 آذر 1399 ساعت 15:53 | 255.7K بازدید | 5 دیدگاه

می خواهند مرا بکشند

سلفی نفرت‌انگیز؛ لبخند کنار جسد بی‌جان مارادونا

انتشار یک سلفی جدید با جنازه دیه گو مارادونا خشم عمومی در آرژانتین را بیشتر کرد. دو آتشه های بوکاجونیورز به دنبال این فرد هستند.

سلفی نفرت‌انگیز؛ لبخند کنار جسد بی‌جان مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، دیه گو مولینا کارگر سرویس کفن و دفن با انتشار یک سلفی از خود با جسد دیه گو مارادونا این روزها در راس خبرهاست و خشم عمومی را در آرژانتین موجب شده است. پس از یکی دو روز پرحاشیه اکنون تصویری جدید از او منتشر شده که او را کنار جنازه مارادونا در حال لبخند زدن نشان می دهد تا انتقادات از او شدت بیشتری بگیرد.

 

 

1548048

 

 

دیه گو مارادونا چهارشنبه از دنیا رفت و یک ملت و تمام فوتبال دوستان دنیا را در غم بزرگی فرو برد. مراسم تشییع جنازه او حواشی فراوانی را به دنبال داشت تا جایی که در نهایت ترجیح دادند مراسم ملاقات مردم با تابوت دیه گو نیمه تمام بماند و خانواده مارادونا او را به شکل خصوصی به خاک بسپارند.

 

 

1548047

 

 

در حاشیه این مراسم که جمعیت زیادی از مردم آرژانتین و هواداران مارادونا حضور داشتند، تعدادی از آنها با پلیس درگیر شدند که این درگیری، منجر به زخمی شدن و بازداشت برخی از آنها شد.

 

 

1547639

 

 

در مراسم تشییع جنازه، تابوت مارادونا را همانند تابوت روسای جمهور فقید آرژانتین تشییع می‌کردند. پلیس هم کاروان تشییع مارادونا را تا قبرستانی همراهی کرد که در فاصله سی و پنج کیلومتری بوئنوس آیرس قرار دارد.

 

اما چیزی که در روزهای اخیر بیش از همه باعث تنش و حاشیه شده، سلفی دیه گو مولینا و یک پدر و پسر باجسد دیه گو بود.

 

 

1548043

 

 

خنده مولینا کنار جسد بی جان مارادونا خشم عمومی را بیشتر کرده است. در این تصویر خالکوبی های چه گوارا و پِرا روی تن مارادونا به خوبی مشخص است و مولینا هم لبخند به لب دارد. کمی بعد شماره تلفن همراه مولینا منتشر شد و او در این مدت تماس های تند زیادی را دریافت کرده است.

 

 

1548045

 

 

شایعات زیادی منتشر شده مبنی بر اینکه کلوب های هواداری باراس براواس بوکاجونیورز، خیمناسیا، نیوولز و آرژانتینوس جونیورز به دنبال او هستند و قصد دارند او را به قتل برسانند اما این اخبار تایید نشده اند. مولینا خیلی زود نیز از کار اخراج شد و طلب بخشش کرد. او این روزها تحت حفاظت شدید قرار دارد و خودش اقرار کرده است که قصد کشتن وی را دارند.

 

 

1548044

 

 

 

کلودیو اسماعیل فرناندز و پسرش نیز این رزوها همچون مولینا در راس خبرها هستند. هر دو با جسد بی جان مارادونا سلفی گرفتند و انتشار این عکس منجر به اخراج پدر شد و او نیز در مصاحبه با رادیو 10 مجبور به عذرخواهی شد.

فرناندز در این مورد به رادیو 10 گفت:« من به خاطر کاری که انجام ندادم اخراج شدم. پسرم شاید مثل هر جوان دیگری هیجان زده بود و وسوسه شد در تابوت را بالا بزند و عکس بگیرد. قطعا کاری اشتباه انجام داد و به خاطرش هر دو عذرخواهی می کنیم.

 

 

1547856

 

 

من سال ها برای دیه گو و خانواده او بدون هیچ مشکلی کار کرده ام. دیه گو الگو و بت من بود و زمانی که زنده بود با او عکس نگرفتم چه برسد که بخواهم با جسد او عکس بگیرم.

ما قصد جا به جایی جسد را داشتیم و اگر تصویر را ببینید، متوجه خواهید شد که در عین غافلگیری از من عکس گرفته شده است. پسرم 18 سال دارد و اشتباهی به اقتضای سنش انجام داد. من هفت سال برای این شرکت کار می کردم و حقم اخراج نبود.

از کلودیا، دختران دیه گو و همه خانواده او رسما عذرخواهی می کنم. این عکس را من منتشر نکردم و البته به همه مردم حق می دهم که عصبانی و خشمگین باشند. به خصوص از سوی هواداران آرژانتینوس جونیروز تهدید به مرگ شده ام ولی نمی خواهم به جزئیاتش اشاره کنم. در شرایطی که همه سوگوار هستند، ترجیح می دهم سکوت کنم.»

 



 

دیدگاه‌ها