کد خبر : 1721972 | 08 آذر 1399 ساعت 16:41 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

نورافکن در موقعیت احسان حاج‌صفی

امید نورافکن پس از نزدیک به دو سال حضور در پست هافبک دفاعی، برای دومین بازی پیاپی در منطقه چپ خط دفاعی مورد استفاده قرار گرفت.

نورافکن در موقعیت احسان حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا در اولین بازی لیگ بیستم از نورافکن به همراه سروش رفیعی و مهدی کیانی در میانه زمین استفاده کرد، اما شکست برابر گل‌گهر سبب شد تا او در تفکرات خود تجدیدنظر کند و در هفته های دوم و سوم، سروش به همراه محمد کریمی و جلال علی‌محمدی تشکیل دهنده سه بازیکن میانی سپاهان بوده اند و نورافکن به پست مدافع چپ که با بازی در همان پست به فوتبال ایران معرفی شد، بازگشته است.


در واقع این شرایط نورافکن را می‎توان با تجربه‌ای که احسان حاج‌صفی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 داشت، مقایسه کرد؛ در آن مقطع، کاپیتان حال حاضر تیم فوتبال سپاهان در این تیم زیر نظر ویسی در پست مدافع چپ بازی می کرد ولی کی روش از بازی رفت برابر ازبکستان حاج صفی را به میانه زمین آورد و این روزها کسی شاید توجهی نمی‌کند که حاج‌صفی بخش عمده‌ای از زندگی حرفه‌ای خود را در پست دفاع چپ سپری کرده است.

 

1548073


این همان چالشی است که امید نورافکن با آن مواجه شده و با توجه به اینکه نامش در فهرست بازیکنان تیم ملی از سوی اسکوچیچ در پست هافبک،در اردوهای قبلی دیده می‌شود، باید ببینیم در ادامه چه شرایطی را تجربه خواهد کرد.


فارغ از این مسائل امید نورافکن فصل گذشته با سیستمی که امیرقلعه‌نویی استفاده می‌کرد، به خصوص در نیمه اول لیگ، یکی از بهترین بازیکنان حاضر در مسابقات بود و حالا هم در بازگشت به پست مدافع چپ توانسته به خوبی از عهده وظایفی که برعهده او گذاشته شده، برآید.

 

1548074

دیدگاه‌ها