کد خبر : 1722067 | 09 آذر 1399 ساعت 02:15 | 50.8K بازدید | 6 دیدگاه

ثبات لازم را نداریم

زیدان: توضیحی ندارم؛ شروعی از این بدتر ممکن نبود

زین الدین زیدان مطابق انتظار پس از شکست رئال خودش را مسئول ناکامی عنوان کرد و البته به بازیکنانش نیز تاخت.

زیدان: توضیحی ندارم؛ شروعی از این بدتر ممکن نبود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه دی استفانو در عین شگفتی بازی را 1-2 به آلاوس واگذار کرد. این نتیجه سه روز پس از پیروزی در زمین اینتر را کمتر کسی تصور می کرد.

در دیداری که داوری و وی ای آر هم به رئال روی خوش نشان ندادند، تیبو کورتوا نیز یکی از عاومل شکست بود. او که البته چند مهار خوب داشت، گل دوم را با پاس اشتباهش تقدیم مهاجم آلاوس کرد. رئال با یک بازی بیشتر حالا شش امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدرنشین دارد.

 

 

1548258

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی و در مورد کسب هفت پیروزی از 14 بازی فصل گفت:«توضیحی ندارم به خصوص برای شکست امشب. وقتی پس از سه دقیقه به شما گل می زنند، شرایط می تواند برای تان دشوار شود. پس از یک پیروزی خوب در زمین اینتر، انتظار چنین نمایشی را نداشتم. این واقعیت امروز ماست. باید بیشتر تمرین کنیم تا روند و دینامیک تیم عوض شود. متاسفانه ما ثبات لازم را نداریم. این بدترین شروع ما در یک بازی و در طول فصل جاری بود.»

 

مصدومیت هازارد:« به من گفتند که یک ضربه مختصر بوده و مشکل خاصی ندارد. امیدوارم مصدومیت ادن عضلانی نباشد.»

 

 

1548259

 

 

رقابت برای قهرمانی لالیگا:« مشکل ما عدم ثبات لازم است. ما خیلی زیاد هم مصدوم می دهیم که یک واقعیت است ولی قصد توجیه ندارم. باید این روند را عوض کنیم.»

 

 

دیدگاه‌ها