کد خبر : 1722212 | 09 آذر 1399 ساعت 18:42 | 72.6K بازدید | 2 دیدگاه

انتقاد میاتوویچ از زیزو

زیدان چه بلایی سر این بچه آورده؟

ستاره سابق رئال نمی داند چرا زیدان شب گذشته از ادر میلیتائو استفاده نکرد و در عوض لوکاس واسکز را به دفاع راست برد.

زیدان چه بلایی سر این بچه آورده؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید  در ورزشگاه دی استفانو در عین شگفتی بازی را 1-2 به آلاوس واگذار کرد. این نتیجه سه روز پس از پیروزی در زمین اینتر را کمتر کسی تصور می کرد.

در دیداری که داوری و وی ای آر هم به رئال روی خوش نشان ندادند، تیبو کورتوا نیز یکی از عوامل شکست بود. او که البته چند مهار خوب داشت، گل دوم را با پاس اشتباهش تقدیم مهاجم آلاوس کرد. رئال با یک بازی بیشتر حالا شش امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدرنشین دارد.

 

 

1548483

 

 

پدراک میاتوویچ ستاره دهه 90 رئال و زننده گل قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان سال 1998، در انتقاد از استراتژی زیدان گفت:« زیدان باید قبل از بازی و با آنالیز درست حریف، تیمش را وارد میدان می کرد. آلاوس سه مهاجم بسیار قدرتمند داشت. او تصمیم گرفت لوکاس واسکز که مقابل اینتر در پست بال راست حضور داشت و بازی خوبی هم ارائه داد را در پست دفاع راست قرار بدهد که اشتباه بود؛ چرا که ادر میلیتائو می توانست در ترکیب قرار بگیرد.

نمی دانم که برای این بچه(میلیتائو) چه اتفاقی رخ داده چرا که نه در پست مدافع میانی بازی می کند و نه در پست دفاع کناری و دوباره لوکاس واسکز به پست دفاع راست رفت تا آسنسیو در بال راست قرار بگیرد. آن هم در حالی که همه می دانند که مارکو نمی تواند مثل بقیه به دفاع کمک کند.»

 

 

1540266

 

 

میاتوویچ ادامه داد:« عجیب بود که زیدان نمی دانست که نقطه قوت آلاوس در پست بال چپ و دو مهاجمش است. آلاوس مرا خیلی شگفت زده کرد چرا که با انگیزه ای بالا و بدون ترس ظاهر شد و این مسئله بازیکنان رئال را هم شگفت زده کرد.»

دیدگاه‌ها