کد خبر : 1722217 | 09 آذر 1399 ساعت 18:50 | 39.5K بازدید | 2 دیدگاه

کوتینیو: شادی گل مسی خیلی زیبا بود

فیلیپ کوتینیو معتقد است لیونل مسی حرکت مناسبی برای یادبود دیه گو مارادونا انجام داد.

کوتینیو: شادی گل مسی خیلی زیبا بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب در نمایشی جذاب توانست 4-0 بر اوساسونا غلبه کند و به اوضاع خود در جدول کمی سر و سامان بدهد. بارسا به این برد نیاز داشت و به آن هم رسید.

مارتین برایثویت، گریزمان، کوتینیو و لیونل مسی گل های بارسا را به ثمر رساندند. مسی پس از گل پیراهن خود را از تن خارج کرد و زیر ان پیراهن شماره 10 نیوولز اولدبویز را به تن داشت. پیراهن فصل 94-1993دیه گو مارادونا که در آن مقطع برای نیوولز بازی می کرد.

 

 

1548488

 

 

کوتینیو در پایان بازی گفت:« خوب تمرین می کنیم و هدف این است که در زمین نهایت لذت را از بازی ببریم. بازی خوبی بود و همه خوشحالیم از کسب پیروزی. گلی که زدم روی پاس گریزمان بود و از او ممنونم. پس از مصدومیت کمی به زمان نیاز داشتم و رفته رفته به بهترین فرم خودم خواهم رسید. می خواهم کمک خوبی برای بارسا باشم.»

 

مارادونا:« متاسفانه اسطوره ای جهانی را از دست دادیم. در فوتبال همه دیه گو را تحسین می کنند و دلتنگش خواهیم شد. شادی گل مسی حرکت زیبایی بود و همه را تحت تاثیر قرار داد.»

 

 

1548475

 

 

قهرمانی لالیگا:« باید بازی به بازی پیش رفت. راه درازی تا پایان باقیمانده و اگر ثبات داشته باشیم، به صدر نزدیک خواهیم شد. پیروزی امروز مهم بود و به ما کمک خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها