کد خبر : 1722219 | 09 آذر 1399 ساعت 19:05 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

این همان گریزمانی است که می خواهم

کومان: از ادای احترام مسی بی اطلاع بودم

سرمربی بارسلونا ادای احترام لیونل مسی را حرکتی بزرگ از سوی فوق ستاره آرژانتینی عنوان کرد و گفت که از برنامه او بی اطلاع بوده است.

کومان: از ادای احترام مسی بی اطلاع بودم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست با 4 گل بر اوساسونا پیروز شده و 14 امتیازی شود. در این بازی آنتوان گریزمان نمایشی درخشان داشت و یک گل زد و یک پاس گل داد. لیونل مسی هم گل چهارم بارسا را به زیبای به ثمر رساند.

 

 

1548467

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« برد مهمی بود و به آن نیاز داشتیم. شش بازی تا پایان سال داریم و باید همه را ببریم تا وارد کورس قهرمانی لالیگا شویم. موقعیت هایی داشتیم و گل های خوبی زدیم. امشب کاملا راضی هستم.»

 

گلزنی مجدد برایثویت پس از دبل در بازی قبلی برابر دینامو:« او سخت تمرین می کند تا از فرصت هایی که نصیبش می شود به خوبی استفاده کند. برابر دینامو کیفیت بالایش را نشان داد و امروز نیز بسیار دوید و فضاسازی کرد.  برای این بازی به بازیکنی با خصوصیات او نیاز داشتیم.»

 

 

1548468

 

 

شانس های گلزنی:« اوساسونا 5 بازیکن در دفاع داشت و می دانستیم که خوب بازی می کنند. باید توپ را سریع به حرکت در می آوردیم و این کار را انجام دادیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و نمی توانم ناراضی باشم.»

 

گریزمان:« او امروز عالی بود. در پست خودش بود و در زمین آزادی داشت. یک پاس گل داد و گل قشنگی هم زد.  او الان همان بازیکنی است که می خواهم. مهاجمی که می دود، موثر است، مبارزه می کند و گل می زند.»

 

ادای احترام مسی به مارادونا:« از برنامه او بی اطلاع بودم ولی انتظارش را داشتم. حرکت بزرگی از سوی لئو بود.»

 

 

1548478

 

دیدگاه‌ها